ارائه خدمات درمانی به بیش از ۲۰۰ هزار زائر تا ۲ شهریور/ انتقال ۱۲ نفر با اورژانس هوایی

معاون روابط عمومی اورژانس کشور گزارش خدمات اورژانس پیش بیمارستانی از روز سه‌شنبه، شانزدهم مرداد تا جمعه، دوم شهریور را تشریح کرد.

بابک یکتاپرست در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به گزارش خدمات ارائه شده اورژانس پیش‌بیمارستانی به زائران اربعین از روز سه‌شنبه، شانزدهم مرداد تا جمعه، دوم شهریور اظهار کرد: در این بازه زمانی بیش از ۲۰۰ هزار و ۵۰۰ زائر اربعین حسینی ویزیت شدند که برخی از آنها مصدوم شده بودند و برخی نیز به دلیل بیماری به کادر درمانی مراجعه کردند.

وی با اشاره به اعزام برخی از زائران اربعین حسینی توسط اورژانس هوایی افزود: در مدت زمان مذکور ۱۲ نفر توسط اورژانس هوایی اعزام شدند و بیش از ۱۹۴ هزار و ۳۰۰ زائر نیز در محل، خدمات درمانی دریافت کردند.

معاون روابط عمومی اورژانس کشور با بیان اینکه بیش از ۱۱ هزار و ۷۸۰ نفر از زائران اربعین حسینی با علائم گرمازدگی خدمات درمانی دریافت کردند، گفت: بیش از ۱۱۶ هزار زائر اربعین حسینی برای دریافت خدمات درمانی و بهداشتی مراجعه کردند که بیمار یا مصدوم شده بودند و برخی از آنها با توجه به شرایط‌شان به مراکز درمانی یا شهر مبدا اعزام شدند.

وی با اشاره به ارائه خدمات درمانی بستری و سرپایی به زائران حسینی ادامه داد: در این بازه زمانی حدود ۲۳۸ نفر خدمات دندان‌پزشکی دریافت کردند و بیش از ۱۱۴۰ نفر نیز خدمات آزمایشگاهی دریافت کردند.

کد خبر 784005

برچسب‌ها