ممنوعیت تردد کامیون‌ها در محورهای تردد زائران اربعین کرمانشاه

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از تمهیدات ترافیکی و پیشگیرانه در موج بازگشت زائران اربعین حسینی خبر داد و گفت: منع تردد تریلر، کامیون و کامیونت به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از سوم تا هفتم شهریور انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، عبدالحسین زارع امروز _ شنبه سوم شهریور _ در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت جاده‌ها با توجه به موج برگشت زائران اربعین حسینی، اظهار کرد: از روز گذشته تقریباً با موج بازگشت زوار با همزمانی با سفرهای تابستانی، شاهد ترافیک نیمه سنگین، اما روان و بدون مشکل هستیم.

وی از تمهیدات ترافیکی و پیشگیرانه در موج برگشت خبر داد و افزود: منع تردد تریلر، کامیون و کامیونت به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از سوم تا هفتم شهریور انجام می‌شود.

رئیس پلیس‌راه استان کرمانشاه اضافه کرد: محورهای جایگزین برای تردد این کامیون‌ها از مسیر قصرشیرین، گیلانغرب و قلاجه و استان لرستان خواهد بود و چنانچه روئیت شوند اعمال قانون، عودت یا متوقف خواهند شد.

زارع تردد تمام کامیون‌های ترانزیتی مرز پرویزخان از محور قصرشیرین– گیلانغرب– اسلام‌آباد را ممنوع اعلام و اضافه کرد: حرکت آن‌ها از قصرشیرین به سرپل‌ذهاب ممنوع است.

وی تاکید کرد: این منع تردد با توجه به ترافیک در مسیر برگشت اعمال می‌شود و برای رفت کامیون‌ها می‌توانند از جاده قدیم سرپل‌ذهاب به قصرشیرین استفاده کنند.

فرمانده پلیس راه کرمانشاه از رصد و پایش جاده‌های اربعینی استان با استفاده از ۱۰۰ دوربین هوشمند خبر داد، و تاکید کرد: در طرح اربعین تا به امروز ،۲۱ درصد در بحث مجروحین و ۴۰ درصد در بحث فوتی‌ها در تصادفات و ۶ درصد در بحث سرقت کاهش داشته‌ایم.

زارع از زائران خواست برای جلوگیری از تصادفات ناشی از خستگی، ایستگاه‌های خواب‌زدایی پلیس، مواکب و ظرفیت‌های فراهم شده استفاده و استراحت کافی داشته باشند.

کد خبر 783979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.