حل مشکلات مردم بدون واسطه در دیدار چهره به چهره با مدیران استانی

فرماندار اصفهان از برگزاری موکب‌های نذر خدمت در ایام منتهی به اربعین حسینی در اصفهان خبر داد و گفت: این موکب ها همزمان با بزرگداشت هفته دولت و تجلیل از شهیدان رجایی، رئیسی و باهنر شکل گرفت و مهم‌ترین علت آن را می‌توان ارتباط چهره به چهره مسئولان شهری با مردم و ارائه خدمت به شهروندان عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، با فرا رسیدن هفته دولت و همزمان شدن آن با اربعین حسینی، مسئولان تمامی دستگاه‌های اجرایی استان اصفهان از جمله هلال احمر، مرکز بهداشت، بهزیستی، تأمین اجتماعی، زندان و اقدامات تأمینی، امور مالیاتی، ثبت احوال، ثبت اسناد و املاک، فنی و حرفه‌ای، آموزش و پرورش، اتاق اصناف، تعاون کار و رفاه اجتماعی، توزیع نیروی برق، هماهنگی امور بانک‌ها، بنیاد شهید و امور ایثارگران، پلیس راهور، جهاد کشاورزی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، راه و شهرسازی، شرکت ملی گاز و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با عنوان «موکب نذر خدمت» در پل بزرگمهر اصفهان مشغول به خدمت رسانی و شنیدن مطالبات مردم شدند.

محمدعلی احمدی، فرماندار اصفهان در این خصوص اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن هفته دولت و اربعین حسینی، در ایام منتهی به اربعین موکب‌های خدمت رسانی با عنوان «موکب نذر خدمت» مانند مواکبی که در مسیر نجف به کربلا است در سطح شهر برای خدمت رسانی و باز شدن گره‌های مردم دایر شده است.

وی گفت: مدیرانی که توفیق پیدا نکردند به زیارت کربلای معلی بروند و در اصفهان قصد برپایی موکب خدمت رسانی داشتند این مواکب را با عنوان موکب‌های نذر خدمت و ارتباط چهره به چهره مردم با مسئولان که در کنار آن پیگیری مسائل و مشکلات شهروندان در نظر گرفته شده برگزار کردند و تمامی این امور به صورت داوطلبانه از سمت مدیران ادارات استان اصفهان انجام شده است.

احمدی در خصوص علت برگزاری این مراسم اظهار کرد: از علت‌های دیگر برگزاری برنامه موکب نذر خدمت بزرگداشت هفته دولت و تجلیل از شهیدان رجایی، رئیسی و باهنر است و علت مهم‌تر را می‌توان ارتباط مستقیم و چهره به چهره مسئولان شهری با مردم و ارائه خدمت به مردم شهر عنوان کرد که همزمان با اربعین امام حسین (ع) و یاران شهیدش شده است.

فرماندار اصفهان افزود: طبق برآورد سال گذشته بیش از ۶۰ درصد مسائل و مطالبات مطرح شده از سوی مردم به مدیران دستگاه اجرایی پیگیری و حل شد، البته به برخی از افراد هم سازوکار و راه حل چگونگی حل مشکلات ارائه می‌شد.

وی خاطرنشان کرد: در برخی از موضوعاتی که مردم مطرح می‌کردند نیز ممکن بود موضوع مطرح شده با مسئولان مرتبط به گروه‌های مختلفی از دستگاه‌های اجرایی مربوط باشد که در همانجا رفع می‌شد.

احمدی گفت: یکی از اهداف و تأثیرات این مواکب به واسطه دیدار چهره به چهره مردم و مسئولین بود که برخی از موضوعات عام و مهم شهروندان به صورت دقیق به اطلاع مدیران مربوطه می‌رسید.

کد خبر 783834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.