خواستار استمرار پروازهای فرودگاه شاهرود در طول سال هستیم

امام جمعه بسطام گفت: تقاضا داریم تا به هر طریق ممکن مخصوصا برای صادرات محصولات کم‌نظیر مردم شاهرود و منطقه شرق استان در راستای تولید ثروت، استمرار پروازهای فرودگاه شاهرود را در طول سال شاهد باشیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، حجت‌الاسلام سیدعلی رضوی‌نسب، امروز _شنبه سوم شهریور_ در نشست شورای اداری و آئین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی هم‌زمان پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان شاهرود به مناسبت هفته دولت اظهار کرد: رسیدگی به امور مردم و خدمتگزاری برای آنان در راستای گره‌گشایی، نعمت خدادادی است.

وی با اشاره به رأی اعتماد مجلس به کابینه دولت وفاق ملی افزود: ما نیز دعا و کمک می‌کنیم تا این دولت نیز مانند دولت‌های گذشته رسالت خود را در بحث خدمتگزاری برای مردم به خوبی به انجام برساند.

امام جمعه بسطام تصریح کرد: تقاضا داریم تا به هر طریق ممکن مخصوصاً برای صادرات محصولات کم‌نظیر مردم شاهرود و منطقه شرق استان در راستای تولید ثروت، استمرار پروازهای فرودگاه شاهرود را در طول سال شاهد باشیم.

وی ادامه داد: ثبات در مدیریت امری حائز اهمیت است و امیدواریم در شهرداری بسطام نیز شاهد ثبات مدیریتی باشیم.

امام جمعه بسطام گفت: امر پرداخت اعتبار از محل مالیات بر ارزش افزوده به روستاها بسیار ارزنده بوده و اجرای آسفالت معابر روستایی از این محل، خدمتگزاری خالصانه نظام جمهوری اسلامی است.

کد خبر 783826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.