رئیس ستاد مهر ۱۴۰۳ شهرداری اصفهان منصوب شد

شهردار اصفهان در حکمی رئیس ستاد مهر ۱۴۰۳ شهرداری این کلان‌شهر را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «علی قاسم‌زاده» شهردار اصفهان در حکمی حسین حق‌شناس را با حفظ سمت معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان، به‌عنوان «رئیس ستاد مهر ۱۴۰۳ شهرداری اصفهان» منصوب کرد.

در حکم شهردار اصفهان خطاب به حسین حق‌شناس آمده است:

«مهر ماه سرآغازیست برای حضور دانش آموزان و دانشجویان در سطح معابر شهری و شور و شعفی دیگر در کالبد نگین فیروزه‌ای اصفهان شهر زندگی پدیدار می‌سازد.

ارتقای ایمنی عبور و مرور و عابران پیاده خصوصاً علم آموزان، ارتقای حمل‌ونقل پاک، فراهم‌سازی امکانات حمل‌ونقل همگانی و سرویس مدارس، آماده‌سازی و زیباسازی فضای شهری، مدیریت و روان‌سازی ترافیک و ارتقای فرهنگ عبور و مرور برای بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها ضروری است.

با توجه به نتایج مؤثر تشکیل ستاد مهر در سال‌های گذشته و نظر به سوابق تجربیات ارزنده و توانمندی‌ها و ظرفیت‌های حوزه معاونت حمل‌ونقل و ترافیک، جنابعالی را به عنوان رئیس ستاد مهر ۱۴۰۳ شهرداری اصفهان منصوب می‌نمایم.

امید است صرفاً رضایت خداوند متعال را در امور و تصمیم‌هایتان در نظر بگیرید و با استعانت از خداوند و همکاری و همراهی و بهره‌گیری از تجارب همکاران آن معاونت و سایر معاونت‌ها، سازمان‌ها و مناطق شهرداری و سایر نهادهای ذی‌ربط شهری، استانی و ملی در انجام وظایف این ستاد موفق و پیروز باشید.»

رئیس ستاد مهر ۱۴۰۳ شهرداری اصفهان منصوب شد

کد خبر 783790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.