خودرو فولکس‌واگن T-Cross مدل 2025 چه مشخصاتی دارد؟

خودرو فولکس‌واگن T-Cross مدل 2025 دارای ترمز اضطراری خودکار، کروز کنترل تطبیقی، هشدار ترافیک مقابل، نظارت بر نقاط کور و دوربین دنده عقب است.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، خودرو فولکس‌واگن T-Cross مدل ۲۰۲۵ دارای یک موتور توربوشارژ یک لیتری سه سیلندر بنزینی است که ۸۵ کیلووات قدرت و ۲۰۰ نیوتن متر گشتاور ارائه می‌کند و با یک گیربکس هفت سرعته اتوماتیک دو کلاچه همراه است، این خودرو در هر صد کیلومتر بر ساعت از ۵.۴ لیتر سوخت استفاده می‌کند، ظرفیت مخزن سوخت آن نیز ۴۰ لیتر است.

طول و عرض خودرو فولکس‌واگن T-Cross مدل ۲۰۲۵ به ترتیب ۴۱۰۸ و ۱۷۶۰ میلی‌متر است، در حالی که ارتفاع آن ۱۵۸۳ میلی‌متر و فاصله بین دو محور آن نیز ۲۵۶۳ میلی‌متر است، ظرفیت صندوق عقب خودرو ۳۸۵ لیتر است، البته زمانی که صندلی‌های عقب خودرو تا می‏‌شود ظرفیت آن به ۱۲۸۱ لیتر افزایش پیدا می‌کند.

خودرو فولکس‌واگن T-Cross مدل ۲۰۲۵ دارای ترمز اضطراری خودکار، کروز کنترل تطبیقی، هشدار ترافیک مقابل، نظارت بر نقاط کور و دوربین دنده عقب است، از دیگر مشخصات آن نیز می‌توان به چرخ‌های ۱۶ اینچی، چراغ‌های جلو LED، نور بالا خودکار، آینه‌های برقی تاشو، نمایشگر هشت اینچی، شارژر بی‌سیم گوشی هوشمند و رادیو دیجیتال اشاره کرد، این خودرو در رنگ‌های سفید، زرد، آبی، قرمز، نقره‌ای و مشکی عرضه می‎‌شود.

کد خبر 783787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.