سربلندی پلیس و نیروهای امنیتی در ماموریت اربعین/ پایانه خسروی جزو بهترین مرزهای کشور است

وزیر کشور گفت: پلیس و دیگر نیروهای امنیتی توانستند با تامین امنیت بسیار خوب زائران اربعین در این مأموریت بسیار خطیر سربلند باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، اسکندر مؤمنی در جلسه قرارگاه اربعین کرمانشاه که به میزبانی انتظامی استان در مرز خسروی برگزار شد، اظهار کرد: تأمین امنیت زائران اربعین یکی از مهمترین موضوعات این رویداد مهم و بین‌المللی بود که خوشبختانه تاکنون نهادهای مسئول به خوبی از عهده آن برآمده‌اند.

وی افزود: در این میان پلیس به عنوان مسئول کمیته امنیتی پیاده‌روی اربعین توانست بسیار خوب و عالی به ایفای وظیفه بپردازد و امنیت زوار را به شکل مطلوبی تأمین کند.

وزیر کشور یادآور شد: در روزهای باقیمانده نیز همین امنیت برای زوار حفظ خواهد شد و زائران به سلامت به شهر و زادگاه خود بازخواهند گشت و با خاطره‌ای خوش سفر این سفر معنوی را به اتمام می‌رسانند.

وی در ادامه و با اشاره به شرایط خوب مرز خسروی آن را یکی از بهترین مرزهای کشور معرفی کرد و گفت: این مرز پس از بازگشایی دوباره و با امکانات و زیر ساخت‌هایی که در آن فراهم شده مورد توجه زوار قرار گرفته و توانسته کمک بزرگی برای دیگر مرزهای کشور از جمله مهران و شلمچه باشد.

مؤمنی با اشاره به استقبال زوار از مرز خسروی، افزود: این استقبال نشان‌دهنده هماهنگی میان دستگاه‌های دولتی و مردمی است و اگر این همدلی در سایر حوزه‌ها هم اعمال شود، می‌توان در تمام بخش‌های کشور به موفقیت رسید.

وی همچنین به زیرساخت‌های مطلوب مرز خسروی گفت: باید نقاط قوت این مرز تقویت و نقاط ضعف برای اربعین سال آینده مرتفع شود.

وزیر کشور در ادامه به شروع موج بازگشت زوار اشاره و اظهار گفت: به زائران توصیه می‌کنم مرز خسروی را برای بازگشت خود انتخاب کنند.

وی همچنین با تاکید بر لزوم تکمیل پروژه ریلی کرمانشاه -خسروی گفت: این پروژه استراتژیک علاوه بر تسهیل در تردد زوار، زیرساخت خوبی برای تجارت محسوب شده و می‌تواند فرصت‌های شغلی بسیاری برای استان کرمانشاه ایجاد کند.

کد خبر 783683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.