محدودیت‌های ترافیکی راه‌های مواصلاتی مازندران تا ۵ شهریور ادامه دارد

رئیس پلیس راه مازندران گفت: اعمال محدودیت‌های ترافیکی در راه‌های مواصلاتی این استان تا روز دوشنبه پنجم شهریور سال‌جاری ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، یدالله جهان تاب بعدازظهر امروز_جمعه دوم شهریور_ در جمع خبرنگاران اعمال محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمال را از روز چهارشنبه سی‌ویکم مرداد ماه سال‌جاری خبر داد و اظهار کرد: این محدودیت تا روز دوشنبه هفته آینده پنجم شهریور ادامه دارد.

وی با بیان اینکه تردد کامیون و کامیونت در محور هراز ممنوع است، افزود: هم‌اکنون شاهد ترافیک پر حجم با تردد سنگین در محورهای مواصلاتی استان را هستیم.

رئیس پلیس راه مازندران با اعلام بر اینکه محدودیت عبور کامیون در محور هراز از ساعت شش صبح تا ساعت ۲۴ ممنوع است، تصریح کرد: تردد تریلرها نیز در محور هراز ممنوع اعلام شد.

جهان‌تاب با بیان اینکه اعمال محدودیت یک‌طرفه به‌صورت مقطعی در محورهای مواصلاتی مازندران در روزهای آینده در دستور کار است و در صورتی‌که که ترافیک سنگین باشد اعمال می‌شود، گفت: جاده چالوس نیز تردد تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج_چالوس و بالعکس ممنوع است و امروز جمعه و فردا شنبه با افزایش حجم ترافیک و با صلاحدید مأموران پلیس راه، محدودیت یک‌طرفه مقطعی رفت و برگشت در محور کندوان اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: اعمال ممنوعیت تردد انواع وسایل نقلیه از مسیر شمال به جنوب در روز اربعین حسینی، یکشنبه پنجم چهارم شهریور در محور کندوان را خواهیم داشت و از ساعت ۱۴ از ابتدای آزادراه تهران_شمال محدودیت تردد به مقصد چالوس انجام می‌شود.

این مسئول با تاکید بر اینکه پس از تخلیه بار ترافیکی اعمال محدودیت یک‌طرفه از مسیر شمال به جنوب از مرزن‌آباد به سمت تهران را داریم، خاطرنشان کرد: تردد در محور سوادکوه نیز پر حجم اما در جریان است و مداخلات جوی در استان نداریم.

کد خبر 783655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.