افتتاح ۳۵ طرح کشاورزی و صنعتی در خراسان شمالی

معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی از افتتاح ۳۵ طرح کشاورزی، صنایع تبدیلی و صنعتی در هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، ناصر فخر موحدی امروز _ جمعه دوم شهریور _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بهبود وضع معیشت مردم، حمایت از سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال از اولویت‌های اقتصادی دولت در استان است.

وی افزود: هفته دولت فرصت مناسبی برای یادآوری دلاوری‌ها و از خودگذشتگی های دولتمردان جمهوری اسلامی ایران است.

معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی گفت: سال گذشته اقدامات و دستاوردهای مهمی در حوزه اقتصادی استان انجام شد که نیازمند یادآوری است.

فخر موحدی در ادامه به اهم دستاوردهای حوزه اقتصادی استان اشاره داشت و ادامه داد: بهبود رتبه تورم استان از چهارم کشور به رتبه بیست و پنجم، ایجاد ۱۶ هزار و ۵۹۷ شغل، تحقق ۱۲۴ درصدی تعهد اشتغال استان از جمله دستاوردهای سال گذشته بود.

وی توسعه و ایجاد ۴۶ واحد صنعتی، ۶۶ واحد کشاورزی و دامی و ۲۲ واحد گردشگری را قابل توجه ارزیابی کرد و افزود: دستگاه‌های اجرایی استان باید از طریق روابط عمومی و رسانه، اقدامات و عملکرد خود را در هفته دولت به خوبی انعکاس دهند.

معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: در هفته دولت امسال تعداد ۱۶ طرح کشاورزی و صنایع تبدیلی آن با حجم سرمایه گذاری ۲,۶۵۰ میلیارد ریال و تعداد ۱۹ طرح صنعتی با حجم سرمایه گذاری ۵,۳۵۸ میلیارد ریال آماده افتتاح است.

وی خاطرنشان کرد: با همراهی و همدلی مدیران دستگاه‌های دولتی استان سه طرح با اعتبار پیش بینی شده ۴,۵۵۰ میلیارد ریال نیز آماده کلنگ زنی می‌باشد.

کد خبر 783654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.