مردم کردستان چشم انتظار خدمات دولت جدید هستند

امام جمعه سنندج گفت: مردم کردستان چشم انتظار خدمات دولت جدید هستند و جوانان، فقرا، بیماران، معلولان و اقشار نیازمند از دولت آقای پزشکیان خواسته‌ها و مطالبات جدی دارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، ماموستا فایق رستمی، امروز _جمعه دوم شهریور_ در خطبه‌های نماز جمعه مسجد جامع شهر سنندج، اظهار کرد: برای دولت جدید آرزوی موفقیت در عمل به شعارها و وعده‌هایی را که در مجلس دادند، داریم و امیدواریم به مسائل و مشکلات مردم بیشتر رسیدگی کنند.

وی افزود: مردم کردستان چشم انتظار خدمت دولت جدید هستند و جوانان، فقرا، بیماران، معلولان و اقشار نیازمند از دولت آقای پزشکیان خواسته‌ها و مطالبات جدی دارند.

امام جمعه سنندج با بیان اینکه دولت هر کشوری سنگ بنای توسعه و پیشرفت آن کشور را پایه‌گذاری می‌کند، گفت: مردم ولی‌نعمت دولت هستند و بزرگترین پشتوانه برای هر کشوری محسوب می‌شوند.

ماموستا رستمی در ادامه ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دولت به مدیران و مسئولان، ادامه داد: هفته دولت، هفته کار و تلاش است و نه فقط هفته دولت، بلکه هفته دولت و ملت است.

وی اضافه کرد: باید از دولت شهید رئیسی نیز قدردانی کرد که به صورت خستگی‌ناپذیر و شبانه‌روزی به مردم خدمت کردند و منشأ خدمات بسیاری بودند.

امام جمعه سنندج در ادامه گفت: مردم استان کردستان هشت سال در زمان جنگ تحمیلی زیر بمباران شیمیایی و آوارگی بودند و بیشتر خانواده‌های این استان داغدار شدند.

ماموستا رستمی تاکید کرد: امروز تمام تلاش و همت دولت و نمایندگان مجلس باید این باشد که برای رفاه مردم کردستان و پیشرفت و توسعه و آبادانی این استان تلاش کنند.

وی در ادامه به جنایات رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی اشاره کرد و گفت: هر روز شاهد به شهادت رسیدن صدها نفر از مردم غزه هستیم، اما تا کی باید شاهد این جنایات باشیم و وجدان سازمان ملل متحد و سازمان‌های مدافع حقوق بشر بیدار نشود؟

امام جمعه سنندج با تاکید بر اینکه مسلمانان همواره باید مدافع حقوق مظلومان در سراسر جهان باشند، افزود: کشورهای مسلمان باید رژیم صهیونیستی را تحریم کرده و با او قطع رابطه کنند.

کد خبر 783637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.