۲۰ نفر از حادثه‌دیدگان گیلانی واژگونی اتوبوس مرخص شدند

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: ۲۰ نفر از حادثه‌دیدگان گیلانی واژگونی اتوبوس مرخص شدند و ۱۵ نفر مصدومان در بیمارستان قزوین و تهران تحت درمان هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، سید مهدی ضیا ضیابری امشب_ پنج‌شنبه اول شهریور_ اظهار کرد: حوالی ساعت پنچ بامداد امروز بر اثر واژگونی اتوبوس حامل زائران گیلان اربعین حسینی در کیلومتر ۳۶ مسیر آزاد راه قزوین- رشت ۳۵ نفر دچار آسیب شدند که بلافاصله وضعیت حال عمومی حادثه‌دیدگان را پیگیری کردیم.

وی افزود: حادثه‌دیدگان به ۲ بیمارستان شهید رجایی و رازی قزوین منتقل و بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی ۲۰ نفر به صورت سرپایی درمان و مرخص شدند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان خاطرنشان کرد: سه نفر از مصدومان که آسیب‌هایی به اندام‌های آنها وارد شده بود به دلیل نیاز به اقدامات فوق تخصصی به بیمارستان بقیه‌الله الاعظم (عج) تهران منتقل شدند و هم اکنون تحت درمان هستند.

ضیابری ادامه داد: چهار نفر از مصدومان در بیمارستان شهید رجایی و هشت نفر نیز در بیمارستان رازی قزوین بستری هستند و از این تعداد یک نفر با توجه به آسیب به ناحیه شکم و نیاز به عمل اورژانسی، تحت عمل جراحی است و بقیه مصدومان تحت نظر، بستری هستند و نیاز به اقدامات اورژانسی ندارند.

وی تصریح کرد: با توجه به هماهنگی‌هایی که رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با همتای خود در قزوین انجام داده است، بعضی از مصدومان برای پیگیری مراحل درمان به مراکز درمانی گیلان منتقل خواهند شد.

به گزارش ایمنا، بامداد امروز یک اتوبوس از کاروان اربعین حسینی دانشجویان گیلانی که قصد بازگشت از مرز مهران به رشت را داشتند در ساعت حدود ۵:۴۷ دقیقه بامداد امروز در محور قزوین- رشت دچار حادثه شد.

کد خبر 783545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.