مشکل حمل‌ونقل زائران در پیک برگشت رفع خواهد شد

وزیر راه و شهرسازی گفت: با توجه به اینکه در روزهای پایانی پیاده‌روی اربعین هستیم و اوج بازگشت زائران را پیش‌رو داریم در سیستم ناوگان حمل‌ونقل برای زائرین مشکلاتی ایجاد شده است، حتماً برای سال آینده به نحوی برنامه‌ریزی می‌شود که فشار ناوگان روی بعضی شهرها نباشد و مشکلات آن حل و فصل شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، فرزانه صادق مالواجرد امشب_ پنجشنبه یکم شهریور_ در بازدید از پایانه‌ی مرزی شلمچه در جمع رسانه‌ها اظهار کرد: امروز افتخار این را داشتم که از مرزهای مهران، چذابه و اکنون شلمچه بازدید کنم، این بازدید فشرده بوده و به جهت دیدن و بررسی مسیر عبور و مرور زوار انجام شد.

وی افزود: تمام تلاش ما این است که جانانه به زائرین اباعبدالله خدمت کنیم، هرچند در این مسیر اشکالاتی وجود داشته که با تلاشی که انجام می‌شود برای سال آینده این مشکلات برای زائرین حل شود.

وزیر راه و شهرسازی ادامه دارد: با توجه به اینکه در روزهای پایانی پیاده‌روی اربعین هستیم و اوج بازگشت زائرین را پیش‌رو داریم در سیستم ناوگان حمل و نقل برای زائرین مشکلاتی ایجاد شده است، حتماً برای سال آینده به گونه‌ای برنامه‌ریزی می‌شود که فشار ناوگان روی برخی شهرها نباشد و مشکلات آن حل و فصل شود.

صادق مالواجرد تصریح کرد: طی صحبتی که با وزیران صمت، نفت و معاون اول رئیس جمهور شد، بخشنامه‌ای برای این دو الی سه روز زده شد تا در خدمت رسانی به زائرین امام حسین (ع) سربلند باشیم.

کد خبر 783539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.