مرز خسروی از زیرساخت‌های بسیار خوبی برخوردار است

تولیت حرم مطهر بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه زائران اربعین در امنیت کامل عازم کربلای معلی شدند، گفت: مرز خسروی از زیرساخت‌های بسیار خوبی برای تردد زوار برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، حجت الاسلام سید حسن خمینی امروز _ پنجشنبه اول شهریور _ پس از بازگشت از سفر معنوی اربعین و ورود به کشور از طریق مرز خسروی، اظهار کرد: یکی از موضوعات بسیار مهم در این سفر معنوی، بحث تأمین امنیت زوار است که این مأموریت خطیر بر عهده مأموران انتظامی قرار داده شده است.

وی ادامه داد: به فضل الهی مأموران زحمتکش پلیس در کنار دیگر نیروهای امنیتی توانستند امنیت زائران را به بهترین شکل ممکن تأمین و تاکنون از این مأموریت خطیر سربلند بیرون آمده‌اند.

تولیت حرم مطهر بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی افزود: پلیس کرمانشاه نیز به فرماندهی سردار حاجیان توانسته در روزها و هفته‌های اخیر علاوه بر تأمین امنیت زائران، در حوزه‌های مختلف خدمات بسیار خوبی را به زائران ارائه کرد که جای قدردانی ویژه دارد.

وی در ادامه با تشکر از استاندار کرمانشاه و دیگر دست‌اندرکاران مأموریت اربعین در استان، گفت: با ارتباط خوبی که در مرز خسروی با مقامات عراقی ایجاد شده شاهد تردد بسیار روان زوار به آن سوی مرز برای سفر به کربلا و یا بازگشت آن‌ها به داخل کشور هستیم.

حجت‌الاسلام خمینی در پایان امکانات دو طرف مرز خسروی را ارزشمند برشمرد و گفت: مسیر خسروی تا شهرهای زیارتی عراق نیز یک مسیر خوب با خودروها و وسایل حمل و نقل مناسب است و به زوار توصیه می‌کنم از این مرز عازم کربلا شوند یا پس از زیارت به کشور بازگردند.

کد خبر 783520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.