کابینه جدید فرصت وفاق ملی را مغتنم بداند

نماینده مردم اهواز، کارون، حمیدیه و باوی با اشاره به اینکه همدلی مجلس و دولت نویدبخش تحقق اهداف کلان کشور و رفع بحران‌های پیش رو است، گفت: خوزستان نیازمند توجه جدی در مباحث مختلف است، در طول فعالیت دولت‌های مختلف شاهد برخی اهمال کاری‌ها در حق خوزستان بودیم و این پدیده نباید ادامه پیدا کند.

سید محسن موسوی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان با اشاره به رأی بالا و قابل توجه کابینه دولت چهاردهم اظهار کرد: مجلس تمام قد برای وفاق ملی پیش قدم شد و به همه‌ی وزرای پیشنهادی رئیس جمهور، رأی اعتماد داد.

وی با عنوان اینکه کابینه جدید فرصت وفاق ملی را مغتنم بداند، افزود: همدلی خوبی بین دولت و مجلس ایجاد شده، و این همدلی نوید بخش تحقق اهداف کلان کشور و رفع بحران‌های پیش رو است.

نماینده مردم اهواز، کارون، حمیدیه و باوی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: خوزستان نیازمند توجه جدی در مباحث مختلف است، در طول فعالیت دولت‌های مختلف شاهد برخی اهمال کاری‌ها و بی تدبیری‌ها در حق خوزستان بودیم و این پدیده نباید ادامه پیدا کند.

موسوی زاده تاکید کرد: نمایندگان مجلس بر تحقق وعده‌ها تاکید دارند و به عنوان نماینده مردم برای مطالبات خوزستان با هیچ وزارتخانه‌ای مماشات نخواهم کرد.

کد خبر 783495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.