محکوم به برد هستیم

سرمربی گل گهر سیرجان با اشاره به ضرورت توجیه بازیکنان برای کسب سه امتیاز این دیدار، گفت: با توجه به اینکه هفته قبل شکست خوردیم، محکوم به برد هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، مهدی تارتار پیش از دیدار مقابل فولاد خوزستان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی‌ها در هفته اول نشان داد که تیم‌ها خیلی با هم فاصله ندارند؛ طبق آنالیزی که از استقلال خوزستان داشتیم، تیم بسیار خوبی هستند، به خصوص در ضدحملات برنامه دارند و باید هوشیار باشیم و غافلگیر نشویم.

وی با اشاره به ضرورت توجیه بازیکنان برای کسب سه امتیاز این دیدار، افزود: با توجه به اینکه هفته قبل شکست خوردیم، محکوم به برد هستیم.

سرمربی گل گهر سیرجان از اضافه شدن یکی دو بازیکن جدید خبر داد و تصریح کرد: از نظر کمیت دچار مشکل هستیم و باید تقویت شویم، در حال تلاش و بررسی هستیم تا بازیکن خوب و باکیفیت پیدا و جذب کنیم.

وی یادآور شد: امسال جذب بازیکن سخت بود و همه تیم‌ها قراردادی دوساله با بازیکن‌هایشان بسته بودند و بازیکن آزاد خیلی کم بود؛ سعی کردیم با توجه به موجودی بازار، بازیکنان خوبی کسب کنیم و این اتفاق هم افتاد و باید از مدیریت باشگاه تشکر کنیم.

کد خبر 783491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.