زائران اربعین هنگام بازگشت از رانندگی با خستگی و خواب‌آلودگی پرهیز کنند

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خوزستان با اشاره به آغاز موج بازگشت زائران از زیارت اربعین گفت: زائران برای بازگشت در مواکب استراحت کنند و از رانندگی در حالت خستگی و خواب‌آلودگی جدا خودداری کنند، در چند روز اخیر تعدادی تصادف در محورهای استان داشتیم که خستگی و خواب آلودگی راننده عامل اصل آن بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، رضا دولتشاهی امروز _پنجشنبه یکم شهریور_ با اشاره به افزایش بازگشت زائران اربعین، امروز در مرز شلمچه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: موج بازگشت زائران از سه روز گذشته آغاز شده و خوشبختانه با تمهیدات خوبی که انجام شده شاهد ترافیک روان در محورهای استان هستیم.

وی افزود: زائران برای بازگشت در مواکب استراحت کنند و از رانندگی در حالت خستگی و خواب‌آلودگی جدا خودداری کنند، در چند روز اخیر تعدادی تصادف در محورهای استان داشتیم که خستگی و خواب آلودگی رانندگان عامل اصلی این تصادفات یا واژگونی‌های خودروها بود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خوزستان با اشاره به اینکه خستگی ناشی از کیلومترها پیاده‌روی می‌تواند باعث تصادف شود، اضافه کرد: رانندگان با آرامش و استراحت کامل سفر بازگشت خود را مدیریت کنند و تا جایی که امکان دارد شب را در مواکب استراحت کنند.

دولتشاهی رعایت نکردن فاصله طولی و حق تقدم را از دیگر عوامل حادثه ساز در ایام اربعین عنوان کرد و گفت: همکاران ما به صورت شبانه‌روزی در محورهای مواصلاتی به زائران و رانندگان خدمات‌رسانی می‌کنند.

کد خبر 783487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.