یکشنبه‌های خدمت، ویژه حاشیه‌شهر مشهد

رئیس کمیسیون حاشیه شهر شورای اسلامی شهر مشهد گفت: طرح یکشنبه‌های خدمت ویژه حاشیه شهر مشهد جهت رسیدگی به مطالبات مردمی را اجرایی می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی، سیدحسین علوی مقدم ظهر امروز _پنجشنبه یکم شهریور_ در نشست هم‌اندیشی با جمعی از فعالین جمعیت مطالبه‌گران و ساماندهی حاشیه شهر استان خراسان رضوی اظهار کرد: من خدمتگزار مردم هستم و در سال آخر شورای ششم که ریاست کمیسیون حاشیه شهر برعهده بنده است، تمام تلاش خود را برای آبادانی مناطق کم‌برخوردار خواهم کرد.

وی افزود: در بودجه ۱۴۰۳ پیشنهاد دادیم که زمین‌های ورزشی به بخش خصوصی واگذار نشود و مدیریت آن با شهرداری باشد و در حوزه ورزش قهرمانی ۱۰۰ میلیارد تومان بودجه در نظر گرفته شده است.

رئیس کمیسیون حاشیه شهر شورای اسلامی شهر مشهد گفت: تا پایان دوره شورای ششم سند هویتی حاشیه شهر را تدوین خواهیم کرد و همچنین برای شناخت بیشتر مردم با هویت حاشیه شهر موزه‌ای تحت عنوان حاشیه شهر را در یکی از مناطق احداث می‌کنیم.

علوی مقدم افزود: طرح یکشنبه‌های خدمت ویژه حاشیه شهر مشهد جهت رسیدگی به مطالبات مردمی را اجرایی می‌کنیم.

وی عنوان کرد: در سال گذشته موضوعات مهم عمرانی و فرهنگی در حاشیه شهر را به سرانجام رساندیم و ریل‌گذاری برای بودجه حاشیه شهر عوض شده است.

رئیس کمیسیون حاشیه شهر مشهد در پایان گفت: در شورای ششم، شیب خدمت را به سمت حاشیه شهر بردیم و بیش از ۵۰ درصد از پروژه‌های عمرانی را برای حاشیه شهر مصوب کردیم که بخش عمده آن در حال اجرا است.

کد خبر 783469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۱
    0 0
    دو تا عدد و رقم می تونی ارائه‌ کنی از این شیب خدمت؟
  • گزمه IR ۰۲:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۲
    0 0
    بالاخره بعد چند سال یه تغییرات خوبی کرد حاشیه شهر مشهد ممنون