موکب احمدبن موسی(ع) در مرز شلمچه از پروژه‌های راهبردی شهرداری شیراز است

شهردار کلان شهر شیراز گفت: نگاه ما به پروژه موکب احمدبن موسی(ع) در مرز شلمچه به‌عنوان یکی از پروژه‌های راهبردی شهرداری شیراز بوده و این پروژه بااهمیتی برای مجموعه شهرداری شیراز است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس، محمدحسن اسدی در بازدید از موکب حضرت احمدبن موسی شاهچراغ (ع) در مرز شلمچه و خدمت‌رسانی مجموعه مدیریت شهری شیراز در این منطقه، اظهار کرد: اجرای کار موکب در سخت‌ترین شرایط آب و هوایی با وجود گرما توسط پیمانکار طی ۴ ماه صورت گرفت.

وی افزود: این پروژه یکی از صدها پروژه عمرانی شهرداری شیراز است که در حال اجرا است و در این کلان‌شهر ۱۰ پروژه بزرگ توسط شرکت پارس گستر انجام می‌شود.

شهردار شیراز تصریح کرد: نگاه ما به این پروژه مثل نگاه به سایر پروژه‌ها همچون مترو، پل و تقاطعات بزرگ بوده است و پروژه موکب احمد ابن موسی (ع) در مرز شلمچه به عنوان یکی از پروژه‌های راهبردی ۴۵ گانه شهرداری شیراز بوده است و این پروژه بسیار بااهمیتی برای مجموعه شهرداری شیراز بود.

اسدی از مدیر اجرایی این پروژه درخواست کرد تا تکمیل فضا و احداث سایر زیر ساخت‌ها در دستور کار باشد تا بتوان این پروژه را طی ۳ ماه آینده تکمیل و بهره‌برداری کامل شود.

وی خاطرنشان کرد: مراسم پیاده‌روی اربعین حرکتی است که در کشور در حال نهادینه شدن است و تمام دستگاه‌های اجرایی و فقط شهرداری نمی‌تواند به تنهایی اقدامات را انجام بدهد، این در حالی است که شورای اسلامی شهر شیراز بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان برای احداث موکب احمد ابن موسی (ع) تخصیص داد.

شهردار شیراز همچنین با اشاره به اینکه مأموریت اربعین سراسری و کشوری است، اضافه کرد: تعداد بسیاری از شهرداری‌های کشور در مرزها مشغول خدمات‌رسانی به زائرین هستند.

اسدی در پایان از مدیران مجموعه‌های سازمان اتوبوسرانی، روابط عمومی به جهت اطلاع رسانی مطلوب، مجموعه حراست قدردانی کرد و ادامه داد: در شهر شیراز اقدامات و برنامه‌های بسیاری برای اجرای برنامه جاماندگان اربعین تدارک دیده شده است که مسئولیت بسیاری از این برنامه بر عهده شهرداری است.

کد خبر 783466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.