پیش‌بینی رگبار باران برای ۱۰ استان کشور / بارش در هرمزگان، فارس و کرمان شدت می‌گیرد

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به پیش‌بینی رگبار باران برای ۱۰ استان کشور گفت: شدت بارش امروز در استان‌های هرمزگان، فارس، کرمان و بعضی نقاط کهگیلویه و بویراحمد پیش‌بینی می‌شود.

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین پیش‌بینی وضعیت جوی کشور اظهار کرد: امروز در استان‌های هرمزگان، فارس، غرب و جنوب کرمان، جنوب استان‌های یزد و سیستان و بلوچستان، شرق بوشهر، بعضی نقاط کهگیلویه و بویراحمد، نوار شرقی خوزستان، غرب و جنوب چهارمحال و بختیاری و جنوب اصفهان، در ساعات بعد از ظهر و شب رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت، در بعضی نقاط گرد و خاک و در نقاط مستعد تگرگ رخ خواهد داد.

وی افزود: شدت بارش امروز در استان‌های هرمزگان، فارس، کرمان و بعضی نقاط کهگیلویه و بویراحمد پیش بینی می‌شود و روزهای شنبه تا دوشنبه نیز در ساعات بعد از ظهر و شب در دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی، ارتفاعات هرمزگان و جنوب کرمان، رگبار پراکنده و گاهی رعد و برق انتظار می‌رود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده طی پنج روز آینده در ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده دور از انتظار نیست.

ضیائیان ادامه داد: در بازه زمانی مذکور در بعضی نقاط شمال شرق، شرق، بخش‌هایی از مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی، در بعضی از ساعات وزش باد شدید، گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می‌شود.

کد خبر 783284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.