ضرورت برنامه‌ریزی و آینده‌نگری در پروژه‌های ترافیکی وسیع‌ترین منطقه شهری اصفهان

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: مطالعات مباحث مهندسی ترافیک بسیار حائز اهمیت بوده و برنامه‌ریزی و آینده‌نگری در پروژه‌های ترافیکی وسیع‌ترین منطقه شهری اصفهان از ضروریات حوزه حمل‌ونقل و ترافیک است.

حسین حق‌شناس در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اقدامات مطلوب ترافیکی انجام شده در سطح منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان اظهار کرد: احداث خیابان زرین پارکینگ میدان شهید علیخانی گردش به راست خیابان ورزشگاه از خیابان بهارستان بهسازی پایانه عاشق‌آباد و روان‌سازی ترافیک میدان شهید علیخانی بخشی از اقدامات مؤثر و روان‌سازی ترافیک و توسعه زیرساخت‌های ترافیکی منطقه ۱۲ بوده است.

وی با اشاره به توسعه شهری در شمال اصفهان افزود: برنامه‌ریزی و طراحی ورودی و خروجی برای شهرک علی‌آباد، کلنگان از بزرگراه آزادگان، ایجاد دسترسی شهرک نگین به بلوار فرزانگان، ایجاد تسهیل دسترسی محله عاشق آباد، طرح اتصال شرق به غرب خیابان کاوه در محدوده خیابان غرضی و رفع گلوگاه‌های شهری در محدوده منطقه از پروژه‌های مهم و قابل اهمیت منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان است.

ضرورت برنامه‌ریزی و آینده‌نگری در پروژه‌های ترافیکی وسیع‌ترین منطقه شهری اصفهان

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان ادامه داد: بهبود نوسازی و توجه به تابلو علائم ترافیکی و تابلوهای راهنمای مسیر در منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان یکی از اولویت‌های حوزه ترافیک است، زیرا دو شاه راه ورودی اصفهان در این منطقه واقع شده است.

ضرورت برنامه‌ریزی و آینده‌نگری در پروژه‌های ترافیکی وسیع‌ترین منطقه شهری اصفهان

حق‌شناس با معارفه مهدی داوری به‌عنوان رئیس اداره ترافیک منطقه ۱۲ از خدمات امین شیخ قدردانی کرد.

کد خبر 783267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • Ah IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۲
    0 0
    عالی ولی تقاطع های خیابان مدرس جدید یا خیابان ادیب بسیار بد طراحی شده