اربعین بزرگترین اجتماع بشری است/ سنگ تمام خادمان برای زائران اربعین در کربلا

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: خادمان در شهر کربلا خالصانه تلاش می‌کنند و سنگ تمام گذاشتند، از این‌رو می‌توان گفت اربعین را همین خادمان با ارائه خدمات مطلوب، اربعین کردند، به‌طوری که دل افراد ربوده شده و از سراسر دنیا و از مذاهب و ادیان مختلف در این اجتماع باشکوه شرکت می‌کنند.

حجت‌الاسلام سیدعبدالفتاح نواب در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری ایمنا به کربلای معلی اظهار کرد: از هر موکبی که در شهر کربلا بازدید می‌کنیم، تلاش‌ها و خدماتی که مردم ایران اسلامی انجام می‌دهند، مورد قدردانی است.

وی افزود: خادمان در شهر کربلا خالصانه تلاش می‌کنند و سنگ تمام گذاشتند، از این‌رو می‌توان گفت اربعین را همین خادمان با ارائه خدمات مطلوب، اربعین کردند، به‌طوری که دل افراد ربوده شده و از سراسر دنیا و از مذاهب و ادیان مختلف در این اجتماع باشکوه شرکت می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با بیان اینکه چنین اجتماع بشری در هیچ کجای دنیا وجود ندارد، گفت: اخلاص امام حسین (ع) و عشق به خاندان عصمت و طهارت (ع) مردم را به سمت کربلا می‌کشاند که امیدواریم خداوند از همه قبول کند و مشرف شوند و در هر سفر بیش از گذشته با دست پُر بازگردند.

کد خبر 783238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.