روند روبه رشد فعالیت‌های شهرداری اصفهان در جریان اربعین حسینی

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در جریان اربعین حسینی روز به روز فعالیت‌های فرهنگی و خدماتی از سوی شهرداری و مدیریت شهری اصفهان افزوده شده است، به‌طوری که در سال جاری چندصد نفر از خادمان شهرداری در چند نقطه از شهر کربلا مشغول خدمت‌رسانی هستند.

حجت‌الاسلام منوچهر مهروی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری ایمنا به کربلای معلی با اشاره به خدمات ارائه شده ستاد اربعین شهرداری اصفهان در شهر کربلا اظهار کرد: در سال جاری شاهد حرکت رو به رشد ستاد اربعین شهرداری اصفهان در خدمات‌رسانی به زائران اباعبدالله الحسین (ع) هستیم.

وی افزود: هر سال شاهد جریان اربعین هستیم که به فضل الهی روز به روز بر تعداد زائران امام حسین (ع) از قوم‌ها، ملیت‌ها و قبیله‌های مختلف افزوده می‌شود؛ جریانی که چشم خیلی‌ها به آن دوخته شده است، اما ما جریان اربعین را منتهی و مقدمه‌ساز ظهور حضرت مهدی (عج) می‌دانیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: در جریان اربعین حسینی روز به روز فعالیت‌های فرهنگی و خدماتی از سوی شهرداری و مدیریت شهری اصفهان افزوده شده است، به‌طوری که در سال جاری چندصد نفر از خادمان شهرداری در چند نقطه از شهر کربلا مشغول خدمت‌رسانی هستند.

حجت‌الاسلام مهروی‌پور گفت: امیدوارم قدردان این توفیق الهی باشیم و هر سال خدمات را افزایش دهیم.ثواب خدمت به زائران اباعبدالله الحسین بی‌شمار است و در کلام نمی‌گنجد و فردای قیامت برای هر قدم خدمت اجرا معنوی آن داده می‌شود

کد خبر 783235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.