آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس مسافران پاکستانی + اسامی مصدومان پاکستانی

رئیس اورژانس استان یزد گفت: از ۲۳ مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس مسافران پاکستانی ۷ نفر از بیمارستان‌های استان یزد ترخیص شده‌اند و ۳ نفر در آی‌سی‌یو بستری و ۱۳ بیمار هم در بخش‌های بیمارستان‌ها بستری هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، سیدمحمدجواد میرجلیلی اظهار کرد: ۲۳ مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس مسافران پاکستانی که ۲۰ نفر مرد و ۳ نفر زن بودند به مراکز درمانی استان یزد منتقل شدند.

وی با اشاره به اینکه ۱۴ مصدوم از ۲۳ مصدوم به بیمارستان خاتم‌الانبیای ابرکوه اعزام شدند، افزود: از ۱۴ نفر بیمار منتقل شده به بیمارستان خاتم‌الانبیای ابرکوه ۶ نفر با حال عمومی خوب ترخیص شدند و ۷ بیمار هم در بخش‌های بیمارستان ابرکوه بستری هستند و یک بیمار دیگر نیز به دلیل پارگی کبد در آی سی یو بیمارستان ابرکوه بستری است.

رئیس اورژانس استان یزد گفت: ۹ مصدوم هم به بیمارستان شهید بهشتی تفت اعزام شدند که یک نفر با حال عمومی خوب مرخص شده است و ۴ نفر دیگر هم در بخش جراحی بیمارستان شهید بهشتی تفت بستری هستند.

میرجلیلی خاطرنشان کرد: یک مصدوم بستری در بیمارستان شهید بهشتی تفت تحت نظر اورژانس و یک مصدوم با ضریب هوشیاری ۱۴ در آی سی یو بستری است و دو مصدوم هم از بیمارستان شهید بهشتی تفت به شهید رهنمون یزد منتقل شدند که یک مصدوم در آی سی یوی اعصاب شهید رهنمون بستری است و یک مصدوم انتقالی دیگر از شهید رهنمون به بیمارستان شهید صدوقی انتقال یافت.

وی خاطرنشان کرد: به طور کلی از ۲۳ مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس مسافران پاکستانی ۷ نفر از بیمارستان‌ها ترخیص شدند و ۳ نفر در آی سی یو بستری و ۱۳ بیمار مابقی هم در بخش‌های بیمارستان‌های استان یزد بستری هستند.

به گزارش ایمنا، شب گذشته، واژگونی اتوبوس زائران پاکستانی در جاده دهشیر به تفت، ۲۸ کشته و ۲۳ مصدوم برجای گذاشت. ناآشنا بودن راننده با مسیر، نقص فنی در وسیله نقلیه و فرسوده بودن آن، علت واژگونی اتوبوس ذکر شده است.

این اتوبوس مسافربری از مرزهای شرقی ایران در سیستان و بلوچستان به سمت مرز چذابه در حرکت بود.

آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس مسافران پاکستانی + اسامی مصدومان پاکستانی

کد خبر 783213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.