آغاز اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته جاری

رئیس پلیس راه مازندران از آغاز اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته جاری از امروز _چهارشنبه سی‌ویکم مرداد_ در جاده‌های شمال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، یدالله جهان‌تاب عصر امروز_چهارشنبه سی‌ویکم مرداد_ در جمع خبرنگاران از آغاز اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته جاری، از ساعت ۱۲ امروز خبر داد و اظهار کرد: این محدودیت با هدف تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه از امروز ظهر چهارشنبه شروع شده و تا ساعت ۶ صبح روز دوشنبه _پنجم شهریور_ در محورهای مواصلاتی به اجرا در می‌آید.

وی با بیان اینکه تردد انواع موتورسیکلت به غیر از موتورسیکلت انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت ضروری در مسیر مجاز ترافیک تا ساعت شش صبح روز دوشنبه پنجم شهریور ماه در تمام محورهای مواصلاتی استان ممنوع است، افزود: تردد تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج به چالوس، با توجه به محدودیت تردد در صورت پرحجم بودن ترافیک، امروز چهارشنبه و فردا پنج‌شنبه اول شهریور ماه محدودیت در این محور ممنوع خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه این محور از ساعت دو بعدازظهر از مرزن‌آباد به سمت تهران به صورت کامل مسدود می‌شود، تصریح کرد: همچنین از ساعت پنج بعدازظهر از ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) به‌صورت یک‌طرفه شده و از ساعت ۲۴ محدودیت یک‌طرفه اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن‌آباد مسیر دوطرفه می‌شود.

جهان‌تاب با تاکید بر اینکه با اعمال محدودیت ترافیکی در روز جمعه و شنبه دوم و سوم شهریورماه در این محور، در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مأموران محدودیت یک‌طرفه مقطعی به صورت رفت و برگشت انجام می‌شود، اظهار داشت: در این محور در روز یکشنبه چهارم شهریورماه از ساعت دو بعدازظهر از ابتدای آزاد راه تهران به شمال اعمال محدودیت تردد به مقصد چالوس انجام می‌شود.

وی ادامه داد: از ساعت سه بعدازظهر از ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) انسداد کامل صورت می‌گیرد و از ساعت پنج بعدازظهر از مرزن‌آباد به سمت تهران (مسیر شمال به جنوب) یک‌طرفه شده و از ساعت ۲۳ طرح اتمام می‌یابد.

رئیس پلیس راه مازندران با اعلام بر اینکه در صورت کم حجم بودن ترافیک محور طرح زودتر از زمان اعلامی به اتمام می‌رسد، افزود: طی این مدت تردد از مسیر قدیم کرج به چالوس تا محدوده پل زنگوله برای ساکنان و افراد محلی آزاد بوده ولی تردد خودروهایی که قصد عزیمت به چالوس در زمان اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت ۱۱ صبح از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.

جهان‌تاب از محدودیت ترافیکی و ممنوع بودن تردد کلیه تریلر در محور هراز خبر داد و گفت: تردد انواع کامیون و کامیونت به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ ظهر تا ساعت ۲۴ امرروز چهارشنبه، همچنین از ساعت شش صبح تا ساعت ۲۴ روزهای پنج شنبه، جمعه و یک‌شنبه یکم، دوم و چهارم شهریور ماه از این محور ممنوع است.

وی خاطرنشان کرد: در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مأموران پلیس راه محدودیت یک‌طرفه مقطعی از امروز چهارشنبه تا روز یک‌شنبه چهارم شهریورماه سال‌جاری به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام می‌شود.

کد خبر 783210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.