آزادسازی رمپ امام خمینی (ره) با اعتباری بالغ بر ۲۳۰ میلیارد تومان

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان گفت: عملیات آزادسازی رمپ امام خمینی (ره) در دو جبهه ضلع شمالی و جنوبی خیابان درخشان با اعتباری بالغ بر ۲۳۰ میلیارد تومان انجام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهدی غلامی با اشاره به اینکه بر اساس «مکان‌مندی پروژه» رمپ خروجی پل امام خمینی (ره) جز پروژه‌های شاخص منطقه ۱۱ است، اظهار کرد: حجم عملیات آزادسازی پروژه به مساحتی بالغ بر ۵ هزار و ۶۰۰ مترمربع در جنوب و شمال خیابان درخشان با اعتباری بالغ بر ۲۳۰ میلیارد تومان انجام شده است که تقریباً یک‌سوم این اعتبار توسط منطقه و مابقی توسط شهرداری مرکزی تأمین شده است.

وی ضمن تشکر از همکاری و همیاری شهروندان و کسبه افزود: این پروژه یکی از مهم‌ترین پروژه‌های منطقه ۱۱ است و فوریت آزادسازی آن در اولویت کاری منطقه قرار گرفت و عملیات آزادسازی پروژه با جدیت در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شد.

آزادسازی رمپ امام خمینی (ره) با اعتباری بالغ بر ۲۳۰ میلیارد تومان

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان تصریح کرد: برگزاری جلسات متعدد با مالکان املاک در طول مسیر آزادسازی پروژه و انجام فرایند جهت تکمیل آن به گونه‌ای تمام توان واحد املاک منطقه را معطوف به این اولویت کاری قرار داده و سرعت بالای این آزادسازی باعث شد تا هم اکنون اجرای پروژه رو به اتمام بوده و در آینده‌ای بسیار نزدیک شاهد افتتاح و بهره‌برداری شهروندان از این پروژه که جزو مطالبات مردمی منطقه بوده است، باشیم.

آزادسازی رمپ امام خمینی (ره) با اعتباری بالغ بر ۲۳۰ میلیارد تومان

وی ادامه داد: بر همین اساس جهت آزادسازی رمپ امام خمینی (ره) در دو جبهه کاری ضلع شمالی و جنوبی خیابان درخشان نیاز به توافق داشته که جمعاً هشت باب مغازه تجاری و یک گاراژ و تعمیرگاه، انبار، محوطه کارگاهی و یک قطعه زمین آزادسازی شد.

کد خبر 783204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.