اختصاص ۷۰ دستگاه اتوبوس ویژه همایش پیاده‌روی دلدادگان اربعین حسینی در اراک

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری اراک از اختصاص ۷۰ دستگاه اتوبوس ویژه همایش پیاده‌روی دلدادگان اربعین حسینی در این شهر خبر داد.

محمدحسین ساده‌وند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی اظهار کرد: مجموعه مدیریت شهری اراک تمهیدات ویژه‌ای برای برگزاری همایش پیاده‌روی دلدادگان اربعین حسینی در شهر اراک اتخاذ کرده و اختصاص ۷۰ دستگاه اتوبوس برای جابه‌جایی شهروندان زائر در این مراسم یکی از این اقدامات است.

وی افزود: ۷۰ دستگاه اتوبوس اختصاصی ویژه مراسم پیاده‌روی دلدادگان اربعین حسینی در اراک به عزاداران و زائرانی که قصد پیاده‌روی در مسیر امامزاده محمد عابد (ع) را دارند، خدمات ارائه می‌دهند.

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری اراک خاطرنشان کرد: سرویس‌دهی و خدمات‌رسانی ۷۰ دستگاه اتوبوس مستقر در میدان فراهان از ساعات ابتدایی مراسم پیاده‌روی آغاز شده است و این خدمات‌دهی تا پایان مراسم ادامه دارد.

ساده‌وند تصریح کرد: با همکاری سازمان فرهنگی شهرداری، طرح‌های فرهنگی (کربلا طریق الاقصی) به نیابت از شهدای مدافع حرم و فرماندهان شهید محور مقاومت روی بدنه اتوبوس‌های شهری اختصاص داده شده به همایش بزرگ پیاده‌روی دلدادگان اربعین حسینی نصب می‌شود.

کد خبر 783146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.