مدیران سپاهان چه گناهی کرده‌اند که علیه آن‌ها شعار دادند؟

کارشناس فوتبال کشورمان با بیان اینکه توهین هواداران روی سکوهای ورزشگاه نقش‌جهان برنامه‌ریزی شده بود، گفت: مدیران باشگاه سپاهان چه گناهی کرده‌اند که هواداران در همان بازی نخست بر علیه آن‌ها شعار دادند؟

حسن شفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص تقابل سپاهان و چادرملو در هفته نخست لیگ برتر اظهار کرد: سپاهان در جدال با چادرملو به رغم گل‌های بسیاری که به ثمر رساند، اما بازی هوادار پسندی را ارائه نداد.

وی افزود: اگر به جای شاگردان مورایس حریف چادرملو ذوب آهن بود این تیم به تساوی و چه بسا پیروزی دست پیدا می‌کرد.

کارشناس فوتبال درباره توهین‌هایی که روی سکو به مدیرعامل سپاهان می‌شود، تصریح می‌کند: در هر صورت مدیر عامل سپاهان اصفهانی است و به خوبی پیدا است که برای جذب مهره‌های مؤثر خارجی تلاش کرده است.

وی ادامه می‌دهد: پس از اینکه طلایی‌پوشان گل تساوی را از چادرملو دریافت کردند تماشاگران روی سکو شعارهای نادرستی را علیه هیئت مدیره سر دادند که مشخص است دست‌هایی پشت پرده این اتفاق قرار دارد.

شفیعی پیرامون عملکرد مورایس خاطر نشان کرد: مورایس سومین سالی است که در سپاهان حضور دارد و تا این لحظه موفق نشده یک تیم خوب و هماهنگ را راهی میدان کند و در جدال با چادرملو نسبت به دیدار با شباب الاهلی تغییراتی را در ترکیب بازیکنان خود ایجاد کرد.

وی عنوان کرد: چرا باید روی سکوها به هیئت مدیره فحاشی شود؟ مشخص است دست‌هایی پشت پرده این ماجرا وجود دارد.

کارشناس فوتبال با اشاره به خارجی‌هایی که در لیگ برتر حضور دارند اضافه کرد: در تقابل سپاهان و چادرملو متوجه شدم دست دلال‌ها در انتخاب و انتقال بازیکنان خارجی در کار است و جای تعجب دارد که تیمی همچون چادرملو که نخستین فصل حضور خود در لیگ برتر را تجربه می‌کند نیز بازیکنان خارجی بی کیفیتی را در اختیار گرفته است و یکی از دلایل پیروزی سپاهان استفاده چادرملو از بازیکنان تعویضی و خارجی بی کیفیت بود، اگر سعید اخباری کمی حرفه‌ای تر بود می‌توانست برابر سپاهان امتیاز کسب کند.

وی بیان کرد: مدیران باشگاه چه گناهی دارند که روی سکوها به آن‌ها بی‌احترامی می‌شود؟ تماشاگران دوست دارند دوباره مدیر از تهران انتخاب شود؟ تاکید می‌کنم از نظر من پشت پرده این فحاشی‌ها دست‌هایی وجود دارد.

کد خبر 783085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.