تبدیل میدان شهدا به حسینیه امام رضا(ع)/ آماده‌باش کامل مدیریت شهری برای دهه پایانی صفر

شهردار مشهد گفت: در حوزه فرهنگی فضاآرایی‌هایی انجام و موکب‌های مختلفی با همکاری هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های مختلف ایجاد شده است و میدان شهدا با استقرار مواکب شهرهای مختلف ایران، به حسینه امام رضا(ع) تبدیل خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌رضوی و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، محمدرضا قلندر شریف در حاشیه جلسه ستاد دهه پایانی صفر اظهار کرد: دهه اول محرم به‌صورت ویژه برگزار شد و در حال حاضر در ماه صفر و اجرای برنامه‌های اربعین و پیاده‌روی جاماندگان اربعین هستیم.

وی افزود: همکاران ما در حوزه‌های مختلف به‌ویژه خدمات شهری در شهر نجف حضور دارند و بی‌درنگ پس از پایان مراسم اربعین به مشهد باز می‌گردند تا مناسب‌های ویژه دهه پایانی صفر را کلید بزنند.

شهردار مشهد گفت: در راستای اجرای منسجم اقدامات نیز دو ستاد اربعین و دهه پایانی صفر در کمیته و زیرگروه‌های مختلف در شهرداری ایجاد شده است، همچنین تمام اقدامات دقیق برنامه‌ریزی و رصد شده و به نحو مطلوب اقدام و وارد نهایی شدن و اجرا می‌شود.

قلندر شریف خاطرنشان کرد: همه همکاران به صورت ۲۴ ساعته فعال هستند و از لحظه‌ای که زائران وارد مشهد می‌شوند، تا لحظه خروج فعالیت خواهند داشت.

وی اضافه کرد: در حوزه فرهنگی فضاآرایی ایجاد و موکب‌های مختلفی با همکاری هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های مختلف برپا می‌شود و میدان شهدا با استقرار مواکب شهرهای مختلف ایران، به حسینه امام رضا (ع) تبدیل خواهد شد.

شهردار مشهد با اشاره به بسیج حوزه حمل‌ونقل گفت: قطار شهری و اتوبوسرانی رایگان خواهد بود و تا هر لحظه که زائران حضور داشته باشند، به صورت ۲۴ ساعته خدمات‌رسانی می‌کنند، همچنین تاکسیرانی نیز آماده‌باش است و نظارت دقیق خواهیم داشت تا تخلفی صورت نگیرد.

قلندر شریف با اشاره به سامانه ۱۳۷ به‌عنوان پل ارتباطی میان شهروندان و شهرداری مشهد تصریح کرد: در موضوع اقامت اضطرار نیز در ۶۰ نقطه شهر مکان‌هایی فراهم شده است و در صورت نیاز بعضی پارک‌ها نیز آماده‌باش هستند، کمااینکه با ستاد شهرستان هماهنگ هستیم تا برنامه‌ها منسجم انجام شود.

وی ادامه داد: اقدامات شهرداری در راستای وظایف تکلیف شده است، اما ما نیز وظایف ویژه‌تری را برای خود تدارک دیده‌ایم، زیرا شهادت ولی نعمتمان تکلیف را دوچندان می‌کند.

شهردار مشهد اظهار کرد: در این ایام همه پای کار هستند و همه مدیران منسجم و متحد در حال فعالیت هستند، همچنین آستان قدس تمام قد پای کار آمده است.

کد خبر 783057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.