بیش از ۲۴ هزار بسته معیشتی بین خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد توزیع شده است

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان از توزیع بیش از ۲۴ هزار بسته معیشتی بین خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد خبر داد.

علی اخلاقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه خیران در تمام صحنه‌های زندگی خود با الهام از رهبران آسمانی می‌کوشند تا باری از دوش نیازمندان بردارند، اظهار کرد: از ابتدای ماه محرم تاکنون با مساعدت خیران در اجرای پویش اطعام و احسان حسینی بیش از ۲۴ هزار و۵۰۰ بسته معیشتی و ۱۳۶ هزار پرس غذای گرم، به خانواده‌های تحت حمایت و نیازمندان خدمت‌رسانی شده است.

وی با اشاره به اینکه رفتار امام حسین (ع) بهترین الگوی شایسته برای خدمت‌رسانی در جامعه امروز است، افزود: نیکوکاران در ایام سوگواری اباعبدالله‌الحسین (ع) به تاسی از سیره ایشان و ائمه اطهار (ع)، با اهدای بسته‌های معیشتی به ارزشی بالغ بر هشت میلیارد تومان و طبخ و توزیع غذای گرم به مبلغ ۱۱۴ میلیارد تومان، به سفره خانوارهای تحت حمایت این نهاد و نیازمندان برکت بخشیدند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان بر همکاری مراکز نیکوکاری در اجرای پویش اطعام و احسان حسینی تاکید و تصریح کرد: سال جاری نیز ۳۷۰ مراکز نیکوکاری با مشارکت مردم خیراندیش، در تهیه بسته‌های معیشتی و طبخ و توزیع غذای گرم بین نیازمندان همکاری موثری داشتند.

اخلاقی ادامه روند اجرای پویش اطعام و احسان حسینی را تا پایان ماه صفر اعلام کرد و گفت: عموم هم‌استانی‌ها می‌توانند علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد، با شماره گیری #۱*۰۳۱*۸۸۷۷* یا واریز به شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ نذورات خود را به نیازمندان واقعی اهدا کنند.

کد خبر 782990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.