شهرداری بیرجند، مصمم در الکترونیکی شدن و برون‌سپاری خدمات شهرسازی

مدیر منطقه ۲ شهرداری بیرجند گفت: قابلیت شهروندسپاری و استفاده از خدمات الکترونیکی شهرداری در اداره شهرسازی منطقه انجام می‌شود.

محمدحسین ربیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان‌جنوبی اظهار کرد: ارتقای سیستم شهرسازی شهرداری از سرای ۸ به سرای ۱۰ به صورت آزمایشی در حال انجام است که پس از رفع باگ و خطاهای سیستم، امکان انجام امور پاسخگویی به همه سوالات و درخواست‌های شهروندان از جمله ثبت درخواست، دریافت نوبت بازدید و پرداخت عوارض‌نوسازی در بستر اینترنت و با ورود مالک به کارتابل شخصی خود امکان‌پذیر می‌شود.

وی افزود: رویکرد و هدف مدنظر این است که افراد بتوانند از خدمات الکترونیکی، بدون مراجعه حضوری و از طریق سامانه، امور مربوط به شهرسازی را در کمترین زمان ممکن انجام دهند و از طرفی پیگیر درخواست خود به‌صورت لحظه‌ای باشند.

مدیر منطقه ۲ شهرداری بیرجند با اشاره به اینکه داشتن شهری مناسب و ایده‌آل برای شهروندان، مستلزم توجه به خواسته‌ها و نیازهای آنها است، افزود: با ارائه خدمات الکترونیک و برون‌سپاری آنها، میزان قابل توجهی از مراجعات شهروندان به شهرداری کاهش پیدا می‌کند و امورات با سهولت انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: هدف اصلی از اجرای این امر، بهبود و ارتقای خدمات در راستای جلب هرچه بیشتر رضایت شهروندان است.

ربیعی گفت: در حال حاضر در شهرداری منطقه ۲ درخواست‌ها از طریق کارتابل اشخاص (شهروندسپاری) ثبت می‌شود که این امر از طریق اشخاص با ورود به کاربری خود امکان‌پذیر است.

کد خبر 782967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.