محمدحسین ربیعی در گفتوگو با خبرنگار ایمنا در خراسانجنوبی اظهار کرد: ارتقای سیستم شهرسازی شهرداری از سرای ۸ به سرای ۱۰ به صورت آزمایشی در حال انجام است که پس از رفع باگ و خطاهای سیستم، امکان انجام امور پاسخگویی به همه سوالات و درخواستهای شهروندان از جمله ثبت درخواست، دریافت نوبت بازدید و پرداخت عوارضنوسازی در بستر اینترنت و با ورود مالک به کارتابل شخصی خود امکانپذیر میشود.
وی افزود: رویکرد و هدف مدنظر این است که افراد بتوانند از خدمات الکترونیکی، بدون مراجعه حضوری و از طریق سامانه، امور مربوط به شهرسازی را در کمترین زمان ممکن انجام دهند و از طرفی پیگیر درخواست خود بهصورت لحظهای باشند.
مدیر منطقه ۲ شهرداری بیرجند با اشاره به اینکه داشتن شهری مناسب و ایدهآل برای شهروندان، مستلزم توجه به خواستهها و نیازهای آنها است، افزود: با ارائه خدمات الکترونیک و برونسپاری آنها، میزان قابل توجهی از مراجعات شهروندان به شهرداری کاهش پیدا میکند و امورات با سهولت انجام میشود.
وی اضافه کرد: هدف اصلی از اجرای این امر، بهبود و ارتقای خدمات در راستای جلب هرچه بیشتر رضایت شهروندان است.
ربیعی گفت: در حال حاضر در شهرداری منطقه ۲ درخواستها از طریق کارتابل اشخاص (شهروندسپاری) ثبت میشود که این امر از طریق اشخاص با ورود به کاربری خود امکانپذیر است.
نظر شما