مچ‌اندازی تراکتور و پرسپولیس/ جدال سپاهان با تیم تازه‌ وارد

هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از فردا آغاز خواهد شد که دیدار تراکتور سازی با پرسپولیس و تقابل دراگان اسکوچیچ و گاریدو از جذابیت‌های مهم این هفته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر از پنجشنبه _ یکم تیر_ آغاز خواهد شد و تا جمعه نیز ادامه خواهد داشت. این در حالی است که در آستانه شروع هفته دوم همچنان تکلیف میزبان و مهمان بودن تیم‌ها مشخص نیست.

گل‌گهر سیرجان _ استقلال خوزستان

در نخستین تقابل هفته دوم دو تیم گل‌گهر سیرجان و استقلال خوزستان از ساعت ۱۹:۳۰ برابر یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد.

نماینده سیرجان در جدال نخست خود برابر ملوان با نتیجه یک بر صفر شکست خورد و در حال حاضر در جایگاه دوازدهم جدول حضور دارد.

استقلال خوزستان نیز در هفته نخست بازی‌ها برابر آلومینیوم اراک به تساوی بدون گل رضایت داد و در حال حاضر جایگاه دهم جدول مسابقات را به خود اختصاص داده است.

در چهار مسابقه قبلی که دو تیم برابر یکدیگر قرار گرفته‌اند دو جدال با تساوی به پایان رسیده است و هر کدام از تیم‌ها نیز یک بار پیروز میدان بوده‌اند.

مچ‌اندازی تراکتور و پرسپولیس/ جدال سپاهان با تیم تازه‌ وارد

آلومینیوم اراک _ نساجی مازندران

در دومین بازی هفته دو تیم آلومینیوم اراک و نساجی مازندران از ساعت ۱۹:۳۰ به تقابل با یکدیگر می‌پردازند.

نماینده اراک در نخستین هفته از رقابت‌های لیگ برتر مقابل استقلال خوزستان قرار گرفت و برابر این تیم به تساوی بدون گل دست پیدا کرد.

نساجی مازندران نیز در مصاف با فولاد یحیی گل محمدی تیم شکست خورده میدان بود و با نتیجه یک بر صفر نتیجه را به حریف واگذار کرد.

ایرالکو در حال حاضر در جایگاه نهم جدول ایستاده و نساجی نیز رتبه سیزدهم را به خود اختصاص داده است.

نکته قابل تأمل در خصوص پنج مسابقه گذشته دو تیم این است که نساجی پیروز میدان نبوده و در پنج تقابل گذشته دو تیم سه مرتبه شاهد پیروزی آلومینیوم اراک و دو مرتبه شاهد تساوی بوده‌ایم.

تراکتور _ پرسپولیس

بدون تردید سومین بازی از روز اول مسابقات یک فینال زود هنگام است که توجه اهالی ورزش را سمت خود کشیده است.

دو تیم تراکتور و پرسپولیس از ساعت ۱۹:۴۵ برابر یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد و این در حالی است که تعدادی از بازیکنان دو تیم بازی مقابل تیم فصل گذشته خود را تجربه می‌کنند.

نماینده تبریز در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر مقابل مس رفسنجان قرار گرفت و موفق شد با نتیجه دو بر صفر این تیم را شکست دهد و در جایگاه دوم جدول حضور پیدا کند.

پرسپولیس نیز در هفته نخست به جدال با ذوب آهن پرداخت و پس از کسب تساوی یک بر مقابل این تیم در جایگاه هفتم قرار گرفت.

فولاد _ مس رفسنجان

در آخرین دیدار از روز نخست مسابقات لیگ برتر دو تیم فولاد و مس رفسنجان از ساعت ۲۰:۳۰ به تقابل با یکدیگر می‌پردازند و این در حالی است که شاگردان یحیی گل محمدی در هفته نخست موفق شدند با نتیجه یک بر صفر نساجی را از پیش‌رو بردارند.

محرم نویدکیا نیز با دستان خالی و در شب محرومیت تعدادی از مهره‌های خود به مصاف تراکتور رفت و با نتیجه دو بر صفر از این تیم شکست خورد.

نماینده رفسنجان در حال حاضر جایگاه شانزدهم جدول را از آن خود کرده است.

در پنج بازی گذشته دو تیم فولاد هیچ‌گاه پیروز میدان نبوده و سه تقابل با پیروزی مس و دو بازی با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

ذوب آهن _ هوادار

در روز دوم رقابت‌های لیگ برتر و در نخستین تقابل این روز دو تیم ذوب آهن و هوادار از ساعت ۱۹:۱۵ برابر یکدیگر قرار خواهند گرفت.

گاندوهای اصفهان که در هفته نخست برابر پرسپولیس بازی کردند و موفق شدند با گل ثانیه ۴۴ مجید علیاری مقابل حریف قدرتمند خود به تساوی یک بر یک دست پیدا کنند در حال حاضر جایگاه هفتم جدول را از آن خود کرده‌اند.

هوادار نیز در هفته نخست لیگ برتر به مصاف تیم تازه وارد خیبر خرم آباد رفت و با نتیجه یک بر صفر از نماینده لرستان شکست خورد.

بنفش پوشان پایتخت در حال حاضر جایگاه چهاردهم جدول را به خود اختصاص داده‌اند.
در پنج بازی گذشته دو تیم نیز هوادار دو مرتبه موفق به شکست ذوب آهن شده است و سه جدال نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

مچ‌اندازی تراکتور و پرسپولیس/ جدال سپاهان با تیم تازه‌ وارد

چادرملو اردکان _ شمس آذر قزوین

در دومین جدال هفته دوم دو تیم چادرملو و شمس آذر به جدال با یکدیگر خواهند پرداخت.

تیم تازه وارد لیگ برتر در هفته نخست مقابل سپاهان مدعی به میدان رفت و با نتیجه سه بر یک مغلوب این تیم شد.

شمس آذر قزوین نیز در همان تقابل هفته نخست نشان داد در این فصل نیز برای به چالش کشیدن تیم‌های مدعی بسته شده است، اما در یک بازی پایاپای مقابل استقلال با نتیجه دو بر یک شکست خورد.

چادرملو در حال حاضر جایگاه پانزدهم جدول را به خود اختصاص داده و شمس آذر قزوین نیز در رده یازدهم ایستاده است.

خیبر خرم آباد _ سپاهان

در دیگر جدال هفته دوم دو تیم سپاهان و خیبر خرم آباد از ساعت ۱۹:۳۰ مقابل یکدیگر بازی خواهند کرد.

طلایی پوشان اصفهان نخستین گام خود در لیگ بیست و چهارم را محکم برداشتند و موفق شدند با نتیجه سه بر یک چادرملوی اردکان را از پیش‌رو بردارند.

خیبر خرم آباد نیز برابر هوادار به میدان رفت و با نتیجه یک بر صفر موفق شد در گام نخست خود به پیروزی اقتصادی دست پیدا کند.

خیبر خرم آباد در حال حاضر جایگاه چهارم جدول را از آن خود کرده است و سپاهان نیز در صدر جدول مسابقات حضور دارد.

استقلال _ ملوان

در آخرین تقابل هفته دوم دو تیم استقلال و ملوان روز جمعه _ دوم تیر _ از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

آبی پوشان پایتخت که همواره یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی بوده‌اند در هفته نخست موفق شدند با نتیجه دو بر یک شمس آذر قزوین را با شکست روبه‌رو کنند و در حال حاضر نیز در جایگاه سوم جدول ایستاده‌اند.

ملوان نیز مقابل گل‌گهر سیرجان به میدان رفت و با نتیجه یک بر صفر مغلوب حریف کرمانی خود شد تا در حال حاضر جایگاه ششم جدول را به خود اختصاص دهد.

مچ‌اندازی تراکتور و پرسپولیس/ جدال سپاهان با تیم تازه‌ وارد

کد خبر 782955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.