عزیمت ۱۱ هزار زائر اربعین از پایانه‌های تهران به‌سوی کربلا در روز گذشته

سخنگوی ستاد اربعین اداره‌کل حمل‌ونقل جاده‌ای استان تهران گفت: روز گذشته ۱۱ هزار ۴۷۵ زائر از مبدا پایانه‌های تهران به مرزهای کشور و نجف اشرف منتقل شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهدی قلی‌زاده تهران اظهار کرد: روز گذشته تعداد ۴۵۹ سرویس اتوبوس از مبدا تهران ۱۱ هزار و چهارصد و هفتاد و پنج زائر را به مرزهای کشور و نجف اشرف منتقل کردند.

وی افزود: از این میان ۶ هزار و ششصد مسافر با ۲۶۴ سرویس اتوبوس به مرز مهران، هزارو هشتصد و پنجاه و هفت مسافر با ۷۵ سرویس اتوبوس به مرز شلمچه، ۴۵۰ مسافر با ۱۸ سرویس اتوبوس به مرز چذابه، هزار و بیست و پنج مسافر با ۸۱ سرویس اتوبوس به مرز خسروی، ۱۲۵ مسافر با پنج سرویس اتوبوس به مرز باشماق و ۱۰۰ مسافر با چهار سرویس اتوبوس به مرز تمرچین اعزام شدند.

سخنگوی ستاد اربعین اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تهران ادامه داد: ۱۲ سرویس اتوبوس نیز به‌طور مستقیم ۲۰۰ مسافر را از تهران به نجف منتقل کردند.

قلی‌زاده گفت: روز گذشته همچنین تعداد هزارو ۱۱۶ سرویس اتوبوس ۲۸ هزارو ۱۰۵ زائر را از مرزهای کشور به تهران انتقال دادند که در این راستا هزار و ۶۶ سرویس اتوبوس ۲۷ هزار و۱۰۶ زائر را از مرز مهران، شش سرویس اتوبوس ۱۱۳ زائر را از مرز شلمچه، یک سرویس اتوبوس ۱۸ زائر را از مرز چذابه و ۴۳ سرویس اتوبوس ۸۶۸ زائر را از مرز خسروی به تهران رساندند.

منبع: فارس

کد خبر 782872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.