رسانه، بازوی قوی مدیران شهری برای اجرای تصمیمات کارشناسی است

مدیرمسئول خبرگزاری ایمنا گفت: بعضاً تصمیمات کارشناسی در مدیریت شهری ممکن است با موانعی همراه شود که رسانه می‌تواند بازوی قوی برای انجام به موقع و به‌هنگام این تصمیمات باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، محسن آنالویی، صبح امروز _ سه‌شنبه سی‌ام مرداد _ در دیدار با حسین مهدی‌زاده، شهردار ارومیه اظهار کرد: خبرگزاری ایمنا در استان آذربایجان‌غربی گام‌های بسیار مهمی برای تبیین مسائل شهری و اجتماعی برداشته است.

وی با تأکید بر این‌که افتتاح دفتر نمایندگی خبرگزاری ایمنا در آذربایجان‌غربی، فرصت مغتنمی برای مدیریت شهری در این استان خواهد بود، گفت: ظرفیت خبرگزاری ایمنا با مرجعیت اخبار مدیریت شهری در خدمت مدیریت شهری ارومیه خواهد بود.

آنالویی، خبرگزاری ایمنا را روایت‌گر شاخص رویدادهای شهری دانست و گفت: تلاش داریم مبتنی بر تعامل دوسویه مردم و مسئولان، روایت‌گر اتفاقات مثبت و امیدآفرین مدیریت شهری باشیم.

وی اظهار کرد: فعالیت خبرگزاری ایمنا در حوزه شهر و شهروندی، در مقایسه با دیگر خبرگزاری‌ها، فعالیت شاخص و ویژه رسانه‌ای برای مدیریت شهری است.

مدیرمسئول خبرگزاری ایمنا با تأکید بر فعالیت رسانه‌های شاخص و تخصصی در حوزه مدیریت شهری گفت: بعضاً تصمیمات کارشناسی در مدیریت شهری ممکن است با موانعی همراه شود که رسانه می‌تواند بازوی قوی برای انجام به موقع و به‌هنگام این تصمیمات باشد.

آنالویی خاطرنشان کرد: با به‌کارگیری ظرفیت تخصصی و کارشناسی برای حل مسائل شهری در ارومیه، زمینه‌ای برای طرح مباحث نخبگانی و کارشناسی در مدیریت شهری خواهد شد.

رسانه بازوی قوی مدیران شهری برای اجرای تصمیمات کارشناسی است

خبرگزاری ایمنا، نقش مهمی در مدیریت موفق شهری ایفا می‌کند

حسین حمیدی، مدیر استان‌های خبرگزاری ایمنا نیز در ادامه با قدردانی از تلاش همکاران استانی خبرگزاری ایمنا در آذربایجان‌غربی گفت: مجموعه فعال استان‌های خبرگزاری ایمنا، بار بزرگ فضای رسانه‌ای مدیریت شهری را به دوش می‌کشد.

وی با تأکید بر ضرورت حمایت مدیریت شهری از رسانه‌های تخصصی شهر و شهروندی گفت: خبرگزاری ایمنا، یاریگر مدیریت شهری در عرصه‌های مختلف است.

مدیر استان‌های خبرگزاری ایمنا اظهار کرد: روایت‌های شاخص خبرگزاری ایمنا، نقش مهمی در مدیریت موفق شهری ایفا می‌کند.

کد خبر 782857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.