اجرای پویش بین‌المللی «طریق‌الاقصی» در کهگیلویه و بویراحمد

معاون فرهنگی و هنری سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از اجرای پویش بین‌المللی «طریق‌الاقصی» در راستای همایش بزرگ پیاده‌روی اربعین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، ایمان خردمند، امروز_ سه‌شنبه سی‌ام مرداد_ اظهار کرد: پویش بین‌ المللی طریق‌الاقصی ویژه اربعین حسینی سال‌جاری است که با روایت‌ گری از حضور حماسی مردم در میعادگاه تمدن‌ساز و با شکوه اربعین حسینی در قالب‌های مختلف تولید محتوا تا هفتم شهریور سال‌جاری با شعار و هشتگ محوری (کربلا – طریق‏-الاقصی) برگزار می‌شود.

وی با اشاره به محورهای پویش افزود: روایت شکوه شور و شعور حسینی از محله‌ها برای تشرف به پیاده‌روی اربعین حسینی با مصاحبه از زائران، تصویرگری از حال و هوای بدرقه‌کنندگان و جاماندگان نخستین محور این پویش است.

معاون فرهنگی و هنری سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: روایت خدمت‌رسانی عاشقانه به زائران توسط خادمان در مواکب مستقر در ایران و عراق، دومین محور پویش بین‌المللی طریق‌الاقصی است.

وی تصریح کرد: روایت شکوه حضور و وحدت ادیان و مذاهب حاضر در پیاده‌روی اربعین حسینی با مصاحبه از زائران خارجی سومین محور این پویش به شمار می‌رود.

خردمند خاطرنشان کرد: روایت انزجار از رژیم نامشروع صهیونسیتی با مصاحبه و ضبط تصاویر از زائرین در پیاده‌روی اربعین حسینی آخرین محور پویش بین‌المللی طریق‌الاقصی است.

وی افزود: قالب‌های این پویش به صورت کلیپ ١٠٠ ثانیه‌ای با فرمت «mp۴» با حجم حداکثر ۳۰ مگابایت باشد و آثار تولید شده به‌صورت «افقی» با دوربین‌های تلفن همراه ضبط و ارسال شود، همچنین آثار ارسالی بایستی دارای سناریو همراه با شروع، پایان و متن مناسب باشد.

معاون سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در خصوص نحوه ارسال آثار گفت: شرکت‌کنندگان در پویش باید کلیپ‌های تولید شده را به همراه (نام و نام خانوادگی، محور پویش، نام شهرستان و شماره تماس) به نشانی eitaa.com/roshana_ir و rubika.ir/roshana_ir در پیام رسان ایتا و روبیکا ارسال کنند.

وی تصریح کرد: ۱۰ اثر برتر که در کانال «روشنا» استان کهگیلویه بویراحمد و گروه «طلائیه‌داران» فرهنگی منتشر و بازدید بالای سه‌هزار نفر داشته باشند، مبلغ پنج‌میلیون ریال وفیلم‌های منتخب پس از داوری در شهرستان، استان و مرحله کشوری مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

کد خبر 782826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.