ارتقای خدمات حمل‌ونقل همگانی از مطالبات به‌حق شهروندان منطقه ۷ اصفهان است

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: ارتقای خدمات حمل‌ونقل همگانی از مطالبات به حق شهروندان این منطقه است و حوزه معاونت حمل‌ونقل و ترافیک به‌عنوان متولی، این موضوع را با قوت پیگیری می‌کند.

حسین حق‌شناس در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به بازدید و بررسی پروژه‌های ترافیکی منطقه ۷ شهرداری اصفهان اظهار کرد: ارتقای خدمات حمل‌ونقل همگانی از مطالبات به حق شهروندان این منطقه است و حوزه معاونت حمل‌ونقل و ترافیک به‌عنوان متولی، این موضوع را با قوت پیگیری می‌کند.

وی افزود: برنامه‌ریزی برای بهبود خطوط حمل‌ونقل همگانی و ایجاد دسترسی‌های مطلوب به خط مترو و تغییر خطوط اتوبوس معابر حاشیه‌ای منطقه به شریان‌های مرکزی منطقه بررسی و تصمیمات لازم در کمترین زمان ممکن اتخاذ خواهد شد.

معاون حمل‌ونقل ترافیک شهردار اصفهان تاکید کرد: توجه به مباحث ترافیک در بافت محلات و معابر شهری یکی از نقاط قوت مدیریت منطقه ۷ شهرداری اصفهان است.

حق‌شناس گفت: برنامه‌ریزی و پیگیری احداث پارکینگ‌های بیمارستان غرضی، پارکینگ ۲۵ آبان و پارکینگ میدان قدس به‌صورت مشارکتی، از اقدامات مؤثر در بهبود وضعیت ترافیک این منطقه است.

وی از دیگر مشکلات ترافیکی در منطقه ۷ را اختلال وسایل نقلیه از جمله اتوبوس‌های بین شهری با دیگر وسایل نقلیه در محور خیابان کاوه عنوان کرد و ادامه داد: وجود باربری‌های غیرمجاز واقع در این خیابان حد فاصل سه‌راه ملک شهر تا پل شریعتی و توقف‌های غیرمجاز آن موجب اختلال در نظام عبور و مرور این محور شریانی شده است که با پیگیری‌های مدیریت منطقه ۷ و موافقت شرکت واحد اتوبوسرانی برنامه‌ریزی برای احداث بارانداز در شمال اصفهان در دستور کار قرار دارد که می‌تواند ضمن تمرکز این مؤسسات علاوه‌بر مدیریت و نظارت بهتر، مشکلات ترافیکی موجود را رفع کند.

معاون حمل‌ونقل ترافیک شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: توجه به پیاده‌روسازی معابر شهری و ایمن‌سازی گذرگاه‌های عابر پیاده در سطح منطقه ۷ اقدامی شایسته در توسعه مباحث پیاده‌محوری است.

حق‌شناس گفت: اجرای پروژه بزرگراه شهید چمران به‌عنوان یکی از طرح‌های شهری مؤثر می‌تواند تأثیرات مطلوبی بر روی شبکه معابر شهری منطقه ۷ داشته باشد و معضلات حمل‌ونقل عمومی این منطقه را مرتفع کند.

کد خبر 782777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.