تلاش‌های شهرداری مشهد مایه تمیزی و پاکیزگی شهر نجف است

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در نجف اشرف گفت: شهرداری مشهد مدال افتخار خدمت به زائران حسینی را بر سینه دارد، چراکه هر جا این خدمتگزاران هستند، باعث نظم، پاکی و تمیزی برای حرکت زائران حسینی هستند.

حجت‌الاسلام حسین کاردان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان رضوی اظهار کرد: هدف از ایجاد اربعین از طرف دستگاه الهی، این است که در آخرالزمان باید همه دل‌ها به سوی امام زمان (عج) متوجه شود و این مهم فقط با امام حسین (ع) ممکن است.

وی افزود: مسیر اربعین، نشانه شیعه و کار خدایی بوده و امام زمان (عج) از آن راضی است و هرکس به هر نحوی فعالیتی برای در مسیر قرار گرفتن مردم در اربعین انجام دهد، مورد عنایت اهل بیت (ع) خواهد بود.

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در نجف اشرف گفت: خادمی پاکبانان و کاروان خدام‌الحسین (ع) شهرداری مشهد، حکمی است که به امضای امام‌رضا (ع) رسیده است.

کاردان افزود: امیدوارم فعالیت ۱۰ ساله شهرداری مشهد در نجف اشرف و خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی سالیان سال باقی بماند.

وی اضافه کرد: شما هرجا هستید باعث نظم و پاکی و تمیزی برای زوار هستید و شک نکنید که امام زمان (عج) و حضرت رضا (ع) به این کاروان نگاه می‌کنند.

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در نجف اشرف در پایان گفت: شهرداری مشهد مدال افتخار خدمت به زائران حسینی را بر سینه دارد، چراکه هر جا این خدمتگزاران هستند، باعث نظم، پاکی و تمیزی برای حرکت زائران حسینی هستند.

کد خبر 782766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.