قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۳۰ مرداد + جدول

قیمت روز محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بازار خودرو امروز _سه‌شنبه سی‌ام مرداد_ همچنان با نوسان قیمت همراه است تعدادی از محصولات همچنان با نرخ پیشین معامله می‌شوند و در برخی دیگر از خودروها نیز تغییر قیمتی از ۵۰۰ هزار تومان تا ۹۰ میلیون تومان با شدت و میزان متفاوت دیده می‌شود.

سورن پلاس موتور XU7P از ارزان‌ترین نوع این خودرو با رشد پنج میلیون تومانی وارد کانال ۵۹۵ میلیون تومان شد.

دنا پلاس توربو اتوماتیک نیز امروز سه میلیون تومان ارزان‌تر شده و به قیمت ۹۲۳ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

سهند S خودروی تازه وارد سایپا که راهی بازار شد امروز با افت ده میلیون تومانی به قیمت ۵۶۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

ساینا S از هاچ‌بک‌های بازار داخلی سایپا امروز با رشد شش میلیون تومانی به نرخ ۴۱۰ میلیون تومان ارزش‌گذاری شد.

وانت زامیاد (موتور M24) انژکتوری در دو مدل مختلف عرضه می‌شود و از دیرباز خودرویی مناسب برای حمل و نقل سنگین به شمار می‌رفته که امروز هفت میلیون تومان گران‌تر شده و به قیمت ۵۹۹ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

بر این اساس در گروه محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان با قیمت ۴۲۸ میلیون تومان، سورن پلاس با قیمت ۶۸۸ میلیون تومان، سورن پلاس موتور XU۷P با قیمت ۵۹۰ میلیون تومان، سورن پلاس دوگانه‌سوز ۶۹۶ میلیون تومان، دنا پلاس (۶ سرعته) با قیمت ۷۸۸ میلیون تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک ۹۲۳ میلیون تومان، پژو پارس ۶۵۰ میلیون تومان، پژو پارس سفارشی ELX به قیمت ۶۸۸ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ موتور TU۳ با قیمت ۶۰۱ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای هیدرولیک ۶۸۳ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۸۶۲ میلیون تومان، رانا پلاس ۵۹۹ میلیون تومان، تارا دستی V۱ به قیمت ۷۵۰ میلیون تومان، تارا اتوماتیک V۲ با قیمت ۸۸۰ میلیون تومان، هایما اس ۷ (S۷) با قیمت یک میلیارد و ۵۸۰ میلیون تومان، هایما ۷X با قیمت یک میلیارد و ۷۳۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محصولات سایپا نیز سهند S با قیمت ۵۵۹ تومان، ساینا S با قیمت ۴۱۰ میلیون تومان، ساینا S دوگانه‌سوز ۴۲۱ میلیون تومان، کوییک اتوماتیک ۵۵۰ میلیون تومان، کوییک S با قیمت ۴۰۸ میلیون تومان، سایپا ۱۵۱ با قیمت ۳۲۶ میلیون تومان، وانت زامیاد (رادیال) با قیمت ۵۸۶ میلیون تومان، وانت پادرا با قیمت ۷۲۵ میلیون تومان و چانگان CS۳۵ فول ۲۰۲۴ با قیمت یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان مبادله می‌شود.

قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۳۰ مرداد + جدول

قیمت خودروهای مونتاژی

در بازار خودروهای مونتاژی نیز قیمت‌ها روند ثابتی ندارد و قیمت برخی محصولات نسبت به روز گذشته کاهش و برخی افزایش یافته است.

کی‌ام‌سی T9 محصول کرمان موتور امروز با افت چشمگیر ۹۰ میلیون تومانی به قیمت سه میلیارد و ۳۰ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

سوبا M4 در شمار محصولات مونتاژی با افت ۳۰ میلیون تومانی به نرخ یک میلیارد و۹۶۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

بستیون T77 امروز مانند دیگر محصولات شرکت بهمن موتور که روند قیمتی کاهشی را در پیش گرفتند با افت ۲۵ میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و ۹۰۵ میلیون تومان در بازار رسید.

جک S3 یکی از محصولات اقتصادی شرکت کرمان موتور نسبت به روز گذشته ۱۸ میلیون تومان کاهش یافته و با قیمت یک میلیارد و صد میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شوند.

بر این اساس X۲۲ پرو دستی با قیمت ۹۲۰ میلیون تومان، X۳۳ کراس (دستی) با قیمت یک میلیارد و ۲۶ میلیون تومان، آریزو ۵ اسپورت با قیمت یک میلیارد و ۳۰۵ میلیون تومان، تیگو ۷ پرو پرمیوم یک میلیارد و ۹۴۵ میلیون تومان، تیگو ۸ پرو (هیبرید) ۲ میلیارد و ۷۰۶ میلیون تومان، فونیکس FX با قیمت دو میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان، جک J۴ با قیمت ۷۸۲ میلیون تومان، جک S۳ با قیمت یک میلیارد و ۱۱۰ میلیون تومان، کی‌ام‌سی T۸ با قیمت یک میلیارد و ۵۹۶ میلیون تومان، کی‌ام‌سی J۷ با قیمت یک میلیارد و ۵۷۷ میلیون تومان، رسپکت ۲ به قیمت یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، فیدلیتی (پنج‌نفره) یک میلیارد و ۷۸۵ میلیون تومان، دیگنیتی پرایم یک میلیارد و ۷۷۵ میلیون تومان و دیگنیتی پرستیژ با قیمت دو میلیارد و ۹۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۳۰ مرداد + جدول

کد خبر 782723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.