قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۳۱ مرداد + جدول

قیمت روز محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بازار خودرو امروز _چهارشنبه سی‌ویکم مرداد_روند مشخصی ندارد و هر دو بازار خودروهای داخلی و مونتاژی، افت و خیزهایی در قیمت را تجربه کردند.

کوییک اتوماتیک یکی از اقتصادی‌ترین محصولات دنده اتومات بازار داخلی امروز سه میلیون تومان افت قیمت دارد و با ۵۴۷ میلیون تومان معامله می‌شود.

کوییک دنده‌ای S هاچ‌بک اقتصادی شرکت سایپا نیز دو میلیون تومان گران شده و با نرخ ۴۰۹ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

دنا پلاس (۶ سرعته) یکی از محصولات پرقدرت بازار داخلی امروز پنج میلیون و ۵۰۰ هزار تومان گران‌تر شده و به کانال ۷۸۸ میلیون تومان رسیده است.

پژو ۲۰۷ اتوماتیک پانوراما گران‌ترین خودرو داخلی بازار با رشد ۱۲ میلیون تومانی به نرخ ۹۹۲ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

بر این اساس در گروه محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان با قیمت ۴۲۹ میلیون تومان، سورن پلاس با قیمت ۶۹۶ میلیون تومان، سورن پلاس موتور XU۷P با قیمت ۶۰۱ میلیون تومان، سورن پلاس دوگانه‌سوز ۷۰۰ میلیون تومان، دنا پلاس (۶ سرعته) با قیمت ۸۹۳ میلیون تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک ۹۲۵ میلیون تومان، پژو پارس ۶۵۳ میلیون تومان، پژو پارس سفارشی ELX به قیمت ۶۹۱ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ موتور TU۳ با قیمت ۶۰۹ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای هیدرولیک ۶۸۳ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۸۶۶ میلیون تومان، رانا پلاس ۵۹۹ میلیون تومان، تارا دستی V۱ به قیمت ۷۵۶ میلیون تومان، تارا اتوماتیک V۲ با قیمت ۸۸۰ میلیون تومان، هایما اس ۷ (S۷) با قیمت یک میلیارد و ۵۸۰ میلیون تومان، هایما ۷X با قیمت یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محصولات سایپا نیز ساینا S با قیمت ۴۱۰ میلیون تومان، ساینا S دوگانه‌سوز ۴۲۳ میلیون تومان، کوییک اتوماتیک ۵۵۰ میلیون تومان، کوییک S با قیمت ۴۰۷ میلیون تومان، سایپا ۱۵۱ با قیمت ۳۲۶ میلیون تومان، وانت زامیاد (رادیال) با قیمت ۵۸۶ میلیون تومان، وانت پادرا با قیمت ۷۲۵ میلیون تومان و چانگان CS۳۵ فول ۲۰۲۴ با قیمت یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان مبادله می‌شود.

قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۳۱ مرداد + جدول

قیمت خودروهای مونتاژی

بازار خودروهای مونتاژی در بسیاری از محصولات دستخوش نوسان شد.

جک J۴ آپشنال ارزان‌ترین خودرو مونتاژی کرمان‌موتور امروز شش میلیون تومان رشد قیمت دارد و با ۷۸۱ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

لونا برقی GRE کراس‌اوور مونتاژی ایران‌خودرو به نیز ۴۰ میلیون تومان افت قیمت داشته و با نرخ یک میلیارد و ۲۹۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

هونگچی E-QM۵ با ادامه روند نزولی خود امروز ۷۰ میلیون تومان ارزان شده و به نرخ دو میلیارد و ۸۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

بر این اساس X۲۲ پرو دستی با قیمت ۹۰۸ میلیون تومان، X۳۳ کراس (دستی) با قیمت یک میلیارد و ۱۵ میلیون تومان، آریزو ۵ اسپورت با قیمت یک میلیارد و ۳۰۳ میلیون تومان، تیگو ۷ پرو پرمیوم یک میلیارد و ۹۲۵ میلیون تومان، تیگو ۸ پرو (هیبرید) ۲ میلیارد و ۶۹۵ میلیون تومان، فونیکس FX با قیمت دو میلیارد و ۱۲۵ میلیون تومان، جک J۴ با قیمت ۷۸۳ میلیون تومان، جک S۳ با قیمت یک میلیارد و ۹۵ میلیون تومان، کی‌ام‌سی T۸ با قیمت یک میلیارد و ۵۹۰ میلیون تومان، کی‌ام‌سی J۷ با قیمت یک میلیارد و ۵۷۹ میلیون تومان، رسپکت ۲ به قیمت یک میلیارد و ۲۹۲ میلیون تومان، فیدلیتی (پنج‌نفره) یک میلیارد و ۷۷۰ میلیون تومان، دیگنیتی پرایم یک میلیارد و ۷۲۰ میلیون تومان و دیگنیتی پرستیژ با قیمت دو میلیارد و ۳۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۳۱ مرداد + جدول

کد خبر 782722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.