قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۳ شهریور+ جدول

قیمت روز محصولات ایران‌ خودرو و سایپا در بازار اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بازار خودرو امروز _شنبه سوم شهریور_ همچنان با افت و خیز قیمت روبه‌رو است و نرخ برخی محصولات رو به کاهش و تعداد زیادی نیز در حال افزایش گزارش می‌شود.

سورن پلاس رقیب پژو پارس که در طول یک ماه چهار میلیون تومان ارزان‌تر شد و اکنون به قیمت ۶۹۶ میلیون تومان در رسید.

کوییک اتوماتیک یکی از اقتصادی‌ترین محصولات دنده اتومات بازار داخلی در طول یک ماه اخیر سه میلیون تومان کاهش یافته و امروز به قیمت ۵۵۰ مییلون تومان خرید و فروش می‌شود.

اطلس از محصولات شرکت سایپا امروز به نرخ ۵۱۰ میلیون تومان در بازار ارزش‌گذاری شد.

تارا اتوماتیک V2 با روند نزولی از کانال ۹۰۰ میلیون تومانی عقب‌نشینی کرده و امروز در محدوده ۸۸۰ میلیون تومانی معامله می‌شود. در حال حاضر خودروی مذکور در کارخانه تولید و عرضه نمی‌شود.

بر این اساس در گروه محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان با قیمت ۴۲۸ میلیون تومان، سورن پلاس با قیمت ۶۹۶ میلیون تومان، سورن پلاس موتور XU۷P با قیمت ۶۰۰ میلیون تومان، سورن پلاس دوگانه‌سوز ۷۰۰ میلیون تومان، دنا پلاس (۶ سرعته) با قیمت ۷۹۳ میلیون تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک ۹۲۵ میلیون تومان، پژو پارس ۶۵۳ میلیون تومان، پژو پارس سفارشی ELX به قیمت ۶۹۳ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ موتور TU۳ با قیمت ۶۱۰ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای هیدرولیک ۶۸۱ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۸۶۷ میلیون تومان، رانا پلاس ۶۰۳ میلیون تومان، تارا دستی V۱ به قیمت ۷۵۶ میلیون تومان، تارا اتوماتیک V۲ با قیمت ۸۸۰ میلیون تومان، هایما اس ۷ (S۷) با قیمت یک میلیارد و ۵۸۸ میلیون تومان، هایما ۷X با قیمت یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محصولات سایپا نیز ساینا S با قیمت ۴۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، ساینا S دوگانه‌سوز ۴۲۶ میلیون تومان، کوییک اتوماتیک ۵۵۱ میلیون تومان، کوییک S با قیمت ۴۰۹ میلیون تومان، سایپا ۱۵۱ با قیمت ۳۲۵ میلیون تومان، وانت زامیاد (رادیال) با قیمت ۵۸۷ میلیون تومان، وانت پادرا (دوگانه‌سوز) با قیمت ۸۲۰ میلیون تومان و چانگان CS۳۵ فول ۲۰۲۴ با قیمت یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان مبادله می‌شود.

قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۳ شهریور+ جدول

قیمت خودروهای مونتاژی

در بازار خودروهای مونتاژی نیز رشد و ریزش قیمت دیده می‌شود.

X22 پرو دستی یکی از ارزان‌ترین محصولات مدیران خودرو در طول یک ماه اخیر ۱۹ میلیون تومان کاهش داشته و امروز با قیمت ۹۰۷ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

جک S3 یکی از کراس‌اوورهای محبوب بازار تولیدی شرکت کرمان موتور امروز به قیمت یک میلیارد و ۹۵ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

هونگچی E-QM5 با روند نزولی خود در طول یک ماه اخیر ۹۰۵ میلیون تومان افت کرد و اکنون به قیمت یک میلیارد و ۹۹۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

لاماری ایما از دیگر محصولات مونتاژی امروز در محدوده یک میلیارد و ۹۲۶ میلیون تومان قرار گرفته است.

بر این اساس X۲۲ پرو دستی با قیمت ۹۰۰ میلیون تومان، X۳۳ کراس (دستی) با قیمت یک میلیارد و ۱۵ میلیون تومان، آریزو ۵ اسپورت با قیمت یک میلیارد و ۳۰۳ میلیون تومان، تیگو ۷ پرو پرمیوم یک میلیارد و ۹۴۰ میلیون تومان، تیگو ۸ پرو (هیبرید) ۲ میلیارد و ۶۹۰ میلیون تومان، فونیکس FX با قیمت دو میلیارد و ۱۱۰ میلیون تومان، جک J۴ با قیمت ۷۸۳ میلیون تومان، جک S۳ با قیمت یک میلیارد و ۹۵ میلیون تومان، کی‌ام‌سی T۸ با قیمت یک میلیارد و ۵۸۵ میلیون تومان، کی‌ام‌سی J۷ با قیمت یک میلیارد و ۵۷۵ میلیون تومان، رسپکت ۲ به قیمت یک میلیارد و ۲۹۰ میلیون تومان، فیدلیتی (پنج‌نفره) یک میلیارد و ۷۴۰ میلیون تومان، دیگنیتی پرایم یک میلیارد و ۶۹۰ میلیون تومان و دیگنیتی پرستیژ با قیمت دو میلیارد و ۳۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۳ شهریور+ جدول

کد خبر 782721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.