جزییات راهپیمایی جاماندگان اربعین در کرمان

رئیس ستاد اربعین شهرداری کرمان گفت: مسیر راهپیمایی جاماندگان اربعین در کرمان از دانشگاه آزاد اسلامی تا امام‌زاده‌ حسین(ع) جوپار تعیین شده است.

محمود ایرانمنش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمان اظهار کرد: خدمت‌رسانی به زائران امام‌حسین (ع) و جاماندگان از پیاده‌روی اربعین، وظیفه و سعادتی است که باید خالصانه انجام شود و شهرداری کرمان در این راستا همواره حضوری فعال داشته است.

وی افزود: راهپیمایی جاماندگان اربعین در کرمان از دانشگاه آزاد اسلامی به سمت امام‌زاده حسین (ع) جوپار به طول ۳۳ کیلومتر است که مدیریت مسیر تا کیلومتر ۱۲ جاده جوپاری برعهده شهرداری کرمان است.

رئیس ستاد اربعین شهرداری کرمان از اختصاص ۳۰ دستگاه اتوبوس برای سرویس‌دهی و خدمت‌رسانی به راهپیمایان اربعین خبر داد و گفت: ساعت شش صبح روز اربعین، دو دستگاه اتوبوس از جوپار به سمت دانشگاه آزاد حرکت می‌کنند تا به شهروندان جوپاری که قصد پیاده‌روی از ابتدای مسیر را دارند، سرویس دهند.

وی با اشاره به اینکه نظافت مسیر راهپیمایی و پاک‌سازی و آماده‌سازی توسط شهرداری کرمان انجام خواهد شد، تصریح کرد: در سال‌جاری موکب شهرداری در اواسط مسیر راه‌پیمایی برپا خواهد شد تا خدمات به شکل بهتری به شرکت‌کنندگان در مراسم ارائه شود.

ایرانمنش با اشاره به توزیع اقلام فرهنگی در مسیر پیاده‌روی جاماندگان از فضاسازی مسیر به همت شهرداری کرمان خبر داد و خاطرنشان کرد: دو دستگاه سرویس بهداشتی و در مجموع ۱۶ چشمه نیز در مسیر مستقر شده است.

کد خبر 782641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.