تقویم فرهنگی و اجتماعی مناطق ده‌گانه تبریز تدوین شده است

معاون فرهنگی، هنری، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز از تدوین تقویم فرهنگی و اجتماعی مناطق ده‌گانه این کلان‌شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، امیر نصیربیگی امروز _دوشنبه بیست و نهم مرداد_ در دیدار با مدیرعامل خبرگزاری ایمنا اظهار کرد: خبرگزاری ایمنا در حوزه شهر و شهروندی نگاه تخصصی دارد که امیدواریم با تعامل بیشتر با روابط عمومی‌های مدیریت شهری میدان دار جبهه فرهنگی و اجتماعی باشد.

وی افزود: نگاه نقدانه صحیح و حرفه‌ای، از شاخصه‌های خبرگزاری ایمنا است که امیدوارم این مسئله موجب تعالی شهر در راستای بحث‌های اجتماعی و فرهنگی باشد.

معاون فرهنگی، هنری، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز از تدوین تقویم فرهنگی و اجتماعی در مناطق ده‌گانه و سازمان‌های شهرداری تبریز خبر داد و گفت: تمامی رویدادهای ملی، شهری و محله‌ای در این تقویم لحاظ شده است.

نصیربیگی در ادامه اذعان کرد: پیش از این، برگزاری برنامه‌های اجتماعی با برنامه‌های فرهنگی در تبریز، توازن کافی نداشت، اما اکنون این دو مسئله به توازن رسیده است.

تقویم فرهنگی و اجتماعی مناطق ده‌گانه تبریز تدوین شده است

در ادامه محسن آنالویی مدیرعامل خبرگزاری ایمنا با بیان اینکه این خبرگزاری در زمینه‌های اجتماعی و شهروندی به صورت مسئله محور وارد میدان شده است، اظهار کرد: خبرگزاری ایمنا با گسترش فعالیت خود در استان‌ها تلاش دارد مرجع خبری خود در حوزه مدیریت شهری را ارتقا بدهد.

وی افزود: ما به دنبال توسعه و گسترش ظرفیت رسانه‌ای جبهه انقلاب اسلامی هستیم و انتظار داریم با حمایت‌های مسئولان استانی به رسانه انقلابی تراز در حوزه مدیریت شهری تبدیل شویم.

مدیرمسئول خبرگزاری ایمنا در ادامه با بیان اینکه کادرسازی خبرنگاران باید به سمت نوجوانان و جوانان سوق داده شود، ادامه داد: باید نیروهای انقلابی پرورش و وارد جامعه خبری شود.

کد خبر 782595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.