گزارشی از مصوبات صحن علنی شورای شهر اراک

یکصد و پنجاهمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی کلانشهر اراک به ریاست محمد عسگری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، یکصد و پنجاهمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی کلان‌شهر اراک عصر امروز _دوشنبه بیست و نهم مرداد_ به ریاست محمد عسگری در سالن جلسات شورا برگزار شد.

در این جلسه پیشنهاد کمیسیون برنامه و بودجه در خصوص موافقت با مساعدت با یکی از قهرمانان ارزنده و با اخلاق رشته بدنسازی دارای مقام اول در مسابقات جهانی و دارای چندین عنوان قهرمانی کشور و از ورزشکاران شاخص اراک که به منظور حضور پرقدرت در مسابقات آسیایی مغولستان نیاز به حمایت مالی دارد به مبلغ ۳۰ میلیون تومان از محل ماده ۱۵ به عنوان هدیه و پرداخت‌های تشویقی بررسی و با ۱۰ رأی موافق تصویب شد.

بررسی درخواست کمیسیون برنامه و بودجه در خصوص موافقت با مساعدت به یکی از قهرمانان ارزنده و با اخلاق ورزش استان و عضو تیم ملی بانوان به منظور حضور در اردوهای تیم ملی و مسابقات بین‌المللی نیاز به حمایت مالی دارد به مبلغ ۱۵ میلیون تومان از محل ماده ۱۵ به عنوان هدیه و پرداختی‌های تشویقی با ۱۰ رأی موافق به تصویب رسید.

همچنین پیشنهاد کمیسیون برنامه و بودجه در خصوص موافقت با جابجایی اعتبار پروژه‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و مالی برای اجرای جشنواره‌ها آئین‌ها آداب و رسوم بومی و محلی و پرداخت تعهدات انتقالی سنواتی به مبلغ چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای ردیف بستانکاران ۱۴۰۲ شناسایی و منظور شود، بررسی و با ۹ رأی موافق تصویب شد.

بررسی پیشنهاد کمیسیون فرهنگی در خصوص تأیید و تصویب لایحه شهرداری مبنی بر اجرای کمک به جامعة القرآن به مبلغ ۱۵ میلیون تومان از محل ماده ۱۵ با ۱۰ رأی موافق تصویب شد.

بررسی پیشنهاد کمیسیون فرهنگی در خصوص موافقت با مساعدت به هیئت منتظران المهدی به مبلغ ۱۵ میلیون تومان برای تقویت فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی و مذهبی با ۱۰ رأی موافق تصویب شد.

بررسی پیشنهاد کمیسیون فرهنگی در خصوص مساعدت به اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان به مبلغ ۱۰ میلیون تومان از محل ماده ۱۵ برای برگزاری مراسم‌های عزاداری با ۱۰ رأی موافق به تصویب رسید.

همچنین پیشنهاد کمیسیون اقتصادی املاک و سرمایه‌گذاری در خصوص درخواست اخذ مجوز خرید و تملک پلاک ثبتی به نشانی خیابان شهید رجایی کوچه ابطحی به مساحت ۳۳۸ متر مربع که از این میزان ۲۰۷ در طول معبر و مابقی به صورت کاربری مسکونی است از طریق اعطای امتیاز و ملک معوض با رعایت ماده واحده قانون تملک شهرداری‌ها و لایحه قانون تملک و کلیه قوانین و مقررات حاکم بر موضوع بررسی و با هشت رأی موافق تصویب شد.

بررسی پیشنهاد کمیسیون اقتصادی املاک و سرمایه‌گذاری در خصوص اخذ مجوز تملک زمین در خیابان طالقانی با مساحت عرصه ۲۳۴۹ متر مربع که ۱۶۸ متر در طول حریم رودخانه و مابقی به صورت فضای سبز اعلام شده و از طریق اعطای امتیاز و معوض از املاک با رعایت ماده واحده قانون تملک شهرداریی‌ها و لایحه قانون تملک و کلیه قوانین و مقررات حاکم بر موضوع با شش رأی موافق تصویب شد.

نامه درخواستی شهرداری برای تملک و خرید یک پلاک ثبتی به آدرس خیابان شهید بهشتی کوچه شفیعی که به صورت زمین تعریف شده به مساحت ۱۹۲۸ متر مربع که از این میزان ۸۷۸ متر مربع در طرح معبر و باقیمانده با کاربری فضای سبز به مساحت ۹۱۶ متر مربع و کاربری ورزشی به مساحت ۱۳۴ متر مربع است و مالک درخواست تهاتر با املاک شهرداری و یا بدهکاری ماده ۱۰۰ ماده ۷۷ و ماده ۳۸ را دارد، بررسی و با هفت رأی موافق به تصویب رسید.

بررسی درخواست شهرداری مبنی بر فروش املاک تجاری شهرداری واقع در مجتمع‌های خاتم ثنا و علاالدین به صورت ۵۰ درصد نقد و ۵۰ درصد اقساط شش ماهه با اعطای تسهیلات با ۹ رأی موافق تصویب شد.

بررسی نامه دو فوریتی شهرداری در خصوص درخواست صدور مجوز برای هزینه کرد و اعزام ماشین آلات و تجهیزات در مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی با ۹ رأی موافق تصویب شد.

بررسی نامه دو فوریتی شهرداری در خصوص تمدید سه ماهه قرارداد خدمات شهری به سبک قدیم با ۱۰ رأی موافق به تصویب رسید.

کد خبر 782587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.