رسیدگی به بیش از ۱۰۰ بیمار در درمانگاه موکب مسلم ابن‌عقیل

رئیس ستاد اربعین شهرداری اصفهان با بیان اینکه درمانگاهی در راستای رسیدگی به کسالت‌های خادمان در موکب مسلم ابن‌عقیل (ستاد خدمت‌رسانی شهرداری اصفهان در شهر کربلا) مستقر شده است، گفت: این درمانگاه روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه (۲۶، ۲۷ و ۲۸ مرداد) به ۱۱۲ بیمار رسیدگی کرده است.

سیدمهدی عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اعزامی به کربلای معلی اظهار کرد: در راستای خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به زائران امام حسین (ع) و مواکب کربلا، تمام تدابیر لازم برای خادمان اربعین شهرداری اصفهان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: در این راستا درمانگاهی به‌همراه یک دکتر عمومی و دو پرستار در راستای رسیدگی به کسالت‌های خادمان در موکب مسلم ابن‌عقیل (ستاد خدمت‌رسانی شهرداری اصفهان در شهر کربلا) مستقر شده است.

رسیدگی به بیش از ۱۰۰ بیمار در درمانگاه موکب مسلم بن‌عقیل

رئیس ستاد اربعین شهرداری اصفهان با بیان اینکه این درمانگاه از روز جمعه بیست‌وششم مرداد سال جاری آغاز به‌کار کرده است، تاکید کرد: این درمانگاه در روز جمعه و شنبه (بیست‌وششم و بیست‌وهفتم مرداد) به ۸۱ بیمار و در روز یکشنبه (بیست‌وهشتم مرداد) به ۳۱ بیمار رسیدگی کرده است.

عسگری گفت: فراوانی بیماری‌ها شامل سرفه و گلو درد، تاول و گرمازدگی می‌شود، از این‌رو رعایت نظافت و پروتکل‌های بهداشتی نقش مفیدی در جلوگیری از این بیماری‌ها دارد.

وی ادامه داد: امیدواریم این درمانگاه برای سال‌های آینده ستاد اربعین شهرداری اصفهان نیز حفظ شود، زیرا تاکنون بسیار مؤثر واقع شده است.

رسیدگی به بیش از ۱۰۰ بیمار در درمانگاه موکب مسلم بن‌عقیل

کد خبر 782469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.