کشف ۲۶۰ گرم مواد مخدر در لواشک

مدیر کل گمرکات استان فارس گفت: با هوشیاری کارکنان گمرک امانات پستی شیراز مقدار حدود ۲۶۰ گرم مواد مخدر که به‌ صورت ماهرانه‌ای در لواشک جاسازی شده بود کشف شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس و به نقل از روابط عمومی اداره کل گمرکات استان، ایوب زارعی اظهار کرد: کارکنان گمرک امانات پستی شیراز به فردی که با مراجعه به گمرک امانات پستی قصد ارسال بسته محتوی مواد خوراکی به خارج از کشور اروپا را داشت مشکوک و در حین ارزیابی بسته حاوی لواشک به لواشک‌های درون بسته مشکوک شده که پس از بررسی دقیق‌تر متوجه وجود مواد مخدر از نوع تریاک در داخل آن شدند.

وی افزود: مهم‌ترین موضوع در این خصوص هوشیاری کارکنان خدوم گمرکات کشور و گمرک امانات پستی شیراز برای مقابله با سوداگران مرگ و همچنین کشف مواد مخدر در مرسوله‌های پستی است.

مدیر کل گمرکات استان فارس تصریح کرد: سوداگران مرگ با استفاده از پوشش‌های مختلف که از جمله آن می‌توان به آغشته کردن پارچه و لباس به مواد مخدر، جاساز مواد مخدر درون قاب عکس و مواد خوراکی اشاره کرد قصد خروج مواد مخدر به خارج از کشور را دارند.

زارعی خاطر نشان کرد: پس از کشف این مقدار مواد مخدر، ضمن تشکیل صورت جلسه قاچاق، کالای مکشوفه برای سیر مراحل قانونی به مراجع ذی‌صلاح تحویل داده شد.

کد خبر 782383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.