برنامه رقابت‌های تیم فوتبال بعثت کرمانشاه در لیگ آزادگان

قرعه‌کشی مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور (جام آزادگان) برگزار شد و طی آن تیم بعثت نماینده کرمانشاه در این رقابت‌ها حریفان خود را شناخت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور با حضور ۱۸ تیم قرار است از اواسط شهریور امسال به صورت رفت و برگشت برگزار شود.

بر اساس اعلام سازمان لیگ، پیکان، صنعت نفت آبادان، پارس جنوبی جم، فجرسپاسی شیراز، مس کرمان، شهرداری نوشهر، آریو اسلامشهر، بعثت کرمانشاه، نیرو زمینی تهران، شهرداری آستارا، مس شهر بابک، پالایش نفت بندرعباس، سایپا تهران، نفت مسجد سلیمان، داماش گیلان، مس سونگون، نفت و گاز گچساران و شهر راز شیراز تیم‌های شرکت کننده در رقابت‌های امسال را تشکیل می‌دهند.

پس از انجام قرعه کشی رقابت‌ها، مشخص شد تیم فوتبال بعثت کرمانشاه در هفته اول مهمان تیم شهر راز شیراز خواهد بود و در هفته دوم نیز در دیداری خانگی باید به مصاف نفت و گاز گچساران برود.

تیم بعثت سومین دیدار خود را برابر داماش در گیلان، چهارمین مسابقه خود را مقابل صنعت نفت آبادان در کرمانشاه و پنجمین دیدار را هم برابر تیم آریو اسلامشهر در خانه حریف برگزار می‌کند.

نماینده کرمانشاه در هفته‌های ششم تا هشتم سه مسابقه حساس پیش رو خواهد داشت به گونه‌ای که در این هفته‌ها به ترتیب میزبان مس کرمان، مهمان پیکان تهران و میزبان سایپا تهران خواهد بود.

بعثت کرمانشاه در هفته نهم لیگ آزادگان باید به بندرعباس سفر کند و مقابل پالایش نفت این شهر قرار بگیرد، در هفته دهم میزبان مس سونگون خواهد بود و در یازدهمین هفته لیگ جدال حساسی برابر فجرسپاسی در شیراز خواهد داشت.

نماینده فوتبال کرمانشاه در هفته‌های دوازدهم و سیزدهم به ترتیب میزبان شهرداری آستارا و نیروی زمینی تهران خواهد بود و در هفته چهاردهم باید به نوشهر سفر کند و مقابل شهرداری این شهر قرار گیرد.

تیم فوتبال بعثت کرمانشاه مسابقه هفته پانزدهم خود را برابر مس شهر بابک در کرمانشاه، دیدار هفته شانزدهم را برابر پارس جنوبی جم در کرمانشاه و دیدار هفته هفدهم و پایانی خود را برابر نفت مسجد سلیمان در زمین حریف برگزار می‌کند.

هرچند هنوز زمان دقیق آغاز رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور اعلام نشده اما خبرها حاکیست هفته اول این رقابت‌ها احتمالاً از هفدهم شهریور آغاز می‌شود.

تیم فوتبال بعثت کرمانشاه امسال با خرید امتیاز تیم کویر مقوا توانست مجوز حضور در رقابت‌های لیگ دسته اول را پس از سال‌ها حضور در لیگ دسته دوم کسب کند.

مسئولان باشگاه بعثت کرمانشاه، ورزشگاه آزادی کرمانشاه را محل برگزاری دیدارهای خانگی این تیم اعلام کرده‌اند.

کد خبر 782355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.