دستگیری ۷۳۹ معتاد متجاهر و سوداگر مرگ در گیلان

جانشین فرماندهی انتظامی گیلان گفت: در اجرای طرح آرامش در شهر، ۷۳۹ معتاد متجاهر، قاچاقچی و خرده‌فروش مواد مخدر جمع آوری و دستگیر شدند و بیش از ۱۴۷ کیلوگرم مواد افیونی در استان کشف شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، سردار حسین حسن‌پور امروز _یکشنبه بیست‌وهشتم مرداد_ در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در راستای ارتقای امنیت اجتماعی، دهمین مرحله از طرح آرامش در شهر به مدت سه روز توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان در سطح استان به مرحله اجرا درآمد.

وی از تعامل خوب فرماندهان انتظامی شهرستان‌های تابعه در اجرای این طرح خبر داد و افزود: در این راستا ۴۴۱ معتاد متجاهر جمع‌آوری و ۲۹ نفر قاچاقچی و ۲۶۹ نفر خرده‌فروش مواد مخدر شناسایی و دستگیر شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی گیلان خاطرنشان کرد: از این افراد ۲۵ کیلو و ۱۲۰ گرم تریاک، ۳۱۱ گرم هروئین، ۶۹ کیلو و ۳۶۰ گرم حشیش، یک کیلو و ۲۹۴ گرم شیشه و ۵۱ کیلو و ۵۰۴ گرم سایر مواد مخدر کشف شد.

حسن‌پور تصریح کرد: معتادان از طریق دادگاه درمان‌مدار به مراکز ترک اعتیاد معرفی و خرده‌فروشان و قاچاقچیان مواد مخدر با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است، گفت: پلیس با قدرت در مقابل هرگونه بی نظمی و هنجارشکنی خواهد ایستاد و انتظار می‌رود مردم عزیز در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک و فعالیت مجرمانه مراتب را بلافاصله از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

جانشین فرماندهی انتظامی گیلان گفت: سال‌ها است که مواد مخدر به عنوان یک تهدید جدی جامعه بشری به ویژه نسل جوان را در معرض خطر قرار داده است و مجموعه انتظامی خط مقدم مبارزه با مواد مخدر است و در این راستا با عزم جدی و راسخ با این پدیده شوم مبارزه می‌کند.

کد خبر 782305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.