نظافت مسیر پیاده‌روی نجف به کربلا توسط خادمان ستاد اربعین شهرداری اصفهان

خادمان ستاد اربعین شهرداری اصفهان با حضور در مسیر پیاده‌روی نجف به کربلا با نظافت و شست‌وشو به مواکب و زائران امام حسین (ع) خدمت‌رسانی کردند.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایمنا به کربلای معلی، خادمان ستاد اربعین شهرداری اصفهان همزمان با رسیدگی به چندین خیابان شهر کربلا و خدمت‌رسانی به زائران امام حسین (ع) در مرز چذابه، در مسیر پیاده‌روی نجف به کربلا نیز به مواکب خدمت‌رسانی کردند.

خادمان شهرداری اصفهان با حضور در مسیر پیاده‌روی نجف به کربلا، صفایی به این مسیر دادند و با شور و شوق عجیبی در این مسیر جارو زدند.

سیدمهدی عسگری، رئیس ستاد اربعین شهرداری اصفهان در این باره اظهار می‌کند: کارکنان و خادمان داوطلب شهرداری اصفهان که چند روزی است در شهر کربلا در حال فعالیت و خدمت‌رسانی به زائران امام حسین (ع) هستند، درخواستی درباره حضور در مسیر پیاده‌روی اربعین (نجف به کربلا) داشتند، از این‌رو برنامه پیاده‌روی در وقت استراحت آن‌ها اجرایی شد.
وی ادامه می‌دهد: در این راستا مسیر پیاده‌روی به سمت کربلا را از عمود ۱۲۰۰ آغاز کردیم و موضوعات خدمات شهری این مسیر از جمله نظافت انجام شد.
رئیس ستاد اربعین شهرداری اصفهان تاکید می‌کند: همچنین خادمان بسیار خوشحال هستند و شور و شوق خاصی دارند، زیرا حضور در این مسیر آرزوی بسیاری از افراد است، اما این توفیق نصیب آن‌ها شد.
یکی از خادمان که سخت مشغول فعالیت بود، حس و حال خود را اینگونه بیان می‌کند:

کد خبر 782291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.