سرگرمی‌هایی متفاوت برای درونگراها

بیشتر افراد درون گرا تمایل دارند تا اوقات فراغت خود را با سرگرمی‌هایی پر کنند که نیاز به تعامل زیادی با افراد دیگر نداشته باشد و بر این اساس به جز شنیدن موسیقی و مطالعه، سرگرمی‌های جذاب دیگری برای این افراد وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، درونگرایی، یک ویژگی شخصیتی است که مشخصه اصلی آن، تمرکز بر احساسات و حالات درونی به جای محرک‌های خارجی است؛ بیشتر افراد درونگرا تمایل دارند تا اوقات فراغت خود را با سرگرمی‌هایی پر کنند که نیاز به تعامل زیادی با افراد دیگر نداشته باشد؛ درونگراها، اصولاً افرادی خلاق و متفکر هستند و به جای معاشرت، ترجیح می‌دهند تا در خانه بمانند و فعالیت‌های خود را انجام دهند، آنچه در ادامه می‌خوانیم، سرگرمی‌های پیشنهادی برای درونگراهاست!

طراحی

وسایل مورد نیاز: کاغذ نقاشی، مدادهای مخصوص طراحی، مداد رنگی که به تعامل با دیگران نیازی ندارد جز وقتی که بخواهید به همراه کس دیگری طراحی کنید.

وقت‌هایی که حس می‌کنید همه چیز شلوغ و به هم ریخته است و هر کاری که می‌کنید نمی‌توانید افکارتان را منسجم کنید، نقاشی به‌عنوان یک مهارت ذهنی و جسمی، می‌تواند یک سرگرمی آرامش بخش به حساب آید؛ باید دقت کنید که هیچ‌کس از اول، یک طراح عالی نبوده و نیازمند صبر و تمرین است.

سرگرمی‌هایی متفاوت برای درونگراها

درست کردن پازل

پازل از حدود ۱۰۰ هزار تومان شروع می‌شود و بسته به پیچیدگی پازل و کیفیت آن ممکن است گران‌تر باشد؛ این سرگرمی، نیاز به تعامل با دیگران ندارد مگر اینکه یک همبازی انتخاب کنید.

علاوه بر این اگر عاشق سرگرمی‌های فکری دیگری مانند جدول کلمات متقاطع یا سودوکو هستید، می‌توانید یک اپلیکیشن از این نوع روی گوشی خود نصب کرده یا چند مجله‌ی جدول چاپ شده بخرید و روی آن‌ها کار کنید؛ اما اگر بیشتر علاقه‌مند به پازل هستید، با انتخاب یک موضوع خاص و جذاب برای هر هفته یا هر ماه، خودتان را حسابی سرگرم کنید.

سرگرمی‌هایی متفاوت برای درونگراها

سفالگری

سفالگری نیاز به هزینه زیادی ندارد و وسایل مورد نیاز آن شامل گل رس، بوم نچسب، لعاب، چرخ سفالگری و فضای کوره‌ی اجاره‌ای است؛ ممکن است در ابتدا کمی طول بکشد تا یک تکه گل رس به شکل مورد نظر شما تبدیل شود.

در صورت تسلط کار با گل رس، می‌توانید یک کاسه بزرگ برای میوه‌ها، یک گلدان بلند، یک مجموعه لیوان و یا وسایل جذاب دیگری برای خودتان یا بقیه درست کنید و حتی از طریق آن، درآمد به دست آورید.

سرگرمی‌هایی متفاوت برای درونگراها

بازی‌های آنلاین

برای بعضی بازی‌های آنلاین، باید هزینه خرید بازی یا اشتراک آن را بپردازید، هرچند که برخی از این بازی‌ها رایگان هستند و تنها به یک رایانه یا گوشی، خرید و نصب بازی یا مراجعه به وب‌سایت بازی نیاز دارد.

یک جستجوی اینترنتی ساده برای عبارت «بازی‌های آنلاین» شما را به درگاه‌هایی پر از بازی‌های مختلف هدایت می‌کند؛ با این حال اگر به دنبال نوع خاصی از بازی‌ها یا ژانر خاصی هستید، جستجوی خود را با کلماتی مانند «اکشن»، «فانتزی» یا «یک‌نفره» انجام دهید.

سرگرمی‌هایی متفاوت برای درونگراها

یادگیری برنامه‌نویسی کامپیوتر

دوره‌های آنلاین یا استفاده از یوتیوب با ویرایشگر کد (ویرایشگر توسعه یکپارچه)، رایانه، جزوه‌ی آموزشی یا دوره‌های آموزشی ویدئویی و روزانه ۳۰ دقیقه یا بیشتر برای یادگیری مفاهیم و انجام تمرینات جدید، شما را یک برنامه‌نویس خواهد کرد.

به عنوان یک درون‌گرا اگر همیشه علاقه داشته‌اید که یک اپلیکیشن جدید تولید کنید یا وب‌سایتتان را با ایده‌های خودتان طراحی و کدنویسی کنید، یادگیری برنامه‌نویسی سرگرمی مناسبی برای شما است؛ یادگیری را با ویدئوها و دوره‌های آنلاین شروع کنید تا مهارت‌های برنامه‌نویسی خود را برای توسعه یک وب‌سایت در سطح بک‌اند و فرانت‌اند به طور کامل توسعه دهید و حتی روی درآمد آن به عنوان یک شغل حساب کنید.

سرگرمی‌هایی متفاوت برای درونگراها

شنیدن پادکست

بارگیری اکثر پادکست‌ها، رایگان است و هزینه زیادی ندارد؛ با توجه به پادکست‌های موجود (که تعداد آن‌ها همچنان در حال افزایش است)، مطمئناً موارد مورد علاقه خود را می‌توانید به راحتی پیدا کنید؛ علاوه بر این اگر به نظر شما گوش دادن به کتاب‌های صوتی آسان‌تر از نشستن و خواندن کتاب است، دنیای بی‌کرانی از فرصت‌های یادگیری در انتظار شماست.

سرگرمی‌هایی متفاوت برای درونگراها

کد خبر 782265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.