اعزام ۶۵ هزار زائر اربعین با اتوبوس از استان اصفهان به مرزهای کشور

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: از شانزدهم مرداد سال جاری تاکنون بالغ بر ۶۵ هزار زائر از طریق ناوگان اتوبوس استان به مرزها انتقال داده شدند که این روند رو به افزایش است.

فرزاد دادخواه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با برنامه‌ریزی قبلی و پیش‌بینی‌های انجام شده طرح اعزام زائران اربعین حسینی از شانزدهم مرداد آغاز شد و به‌طور منظم با روند رو به افزایش، اعزام زائران در حال انجام است.

وی افزود: با هماهنگی‌های انجام شده و جلساتی که در ستاد سازمان راهداری در استانداری اصفهان و در اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان تشکیل شد، همچنین با همکاری و همراهی و تعامل مثال‌زدنی بین دستگاه‌های دولتی به‌ویژه در صنایع بزرگ استان همچون فولاد مبارکه، ذوب آهن، پالایشگاه، پتروشیمی و مجموعه شهرداری‌هایی که در سطح استان کمک کردند، اعزام منظم و خوبی را شاهد هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان تصریح کرد: از شانزدهم مرداد سال جاری تاکنون بالغ بر ۶۵ هزار زائر از طریق ناوگان اتوبوس به مرزها انتقال داده شدند که این روند هرچه به اربعین نزدیک می‌شود، رو به افزایش خواهد بود.

دادخواه گفت: امیدواریم خدمتگزاران خوبی برای زائران اباعبدالله الحسین (ع) باشیم.

کد خبر 782260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.