ارز اربعین را از صرافی‌های مجاز تهیه کنید

رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی فراجا گفت: زائران اربعین برای دریافت ارز مورد نیاز به مراکز و صرافی‌های مجاز مراجعه و از خرید آن در نقاط مرزی و دلالان ارزی به جد خودداری کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، محمد شریفی با اشاره به روند رو به افزایش عزیمت زائران اربعین و نیاز آنها برای تأمین ارز اظهار کرد: برای ورود به کشور عراق و زیارت عتبات عالیات فقط گذرنامه و روادید معتبر ضروری است و زائران باید از آوردن مدارک شناسایی اضافی خودداری کنند.

وی افزود: زائران از صفحه گذرنامه و روادید خود با تلفن همراه عکس بگیرند تا در صورت مفقودی یا سرقت مدارک مذکور بتوان از اطلاعات آنها بهره‌برداری کرد.

رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی فراجا تصریح کرد: برای دریافت گذرنامه به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه کنید و به هیچ عنوان مدارک خود را به افراد ناشناس و دفاتر و مؤسسات غیر مجاز تحویل ندهید.

وی با بیان اینکه برای دریافت ارز مورد نیاز باید به مراکز و صرافی‌های مجاز مراجعه شود و هموطنان باید از خرید ارز در نقاط مرزی و دلالان ارزی خودداری کنند، ادامه داد: زائران در پایانه‌های مرزی از خرید سیم کارت که توسط افراد ناشناس به فروش می‌رسد، نیز خودداری کنند.

شریفی با اشاره به اینکه نباید اطلاعات هویتی و گذرنامه در اختیار دیگران قرار گیرد، تاکید کرد: کسانی که تصمیم حضور در این مراسم معنوی دارند، باید برای تهیه بلیت به مراکز و آژانس‌های مسافرتی معتبر و دارای مجوز مراجعه کنند.

کد خبر 782225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.